У Mercedes-Benz розповіли, чому електричний флагманський седан провалився. За словами головного дизайнера Mercedes-Benz Гордена Вагенера, модель неправильно сприйняли: вона ніколи не позиціонувалася як S-Class на “батарейках” і взагалі значно випередила свій час.
Вагенер зазначив, що Mercedes-Benz EQS, ймовірно, був представлений на 10 років раніше, ніж слід. Крім того, він визнав промахи з маркетингом. За словами дизайнера, “це дуже, дуже прогресивний автомобіль”. Можливо, якби Mercedes-Benz просував його як футуристичну версію CLS або купе S-Class, все було б інакше, додав він.
До речі, від самого дизайну публіка теж не в захваті: його аеродинамічний силует критикували за зайву “обтічність” та радикальність, порівнюючи автомобіль із величезним желейним бобом.
Навесні 2024 року німці освіжили EQS, сподіваючись дати продажам новий імпульс. Найпомітніші зміни – це сріблясті лінії на місці решітки радіатора. Емблема Mercedes-Benz перемістилася на капот, як у класичних моделей.
Другого покоління у EQS не буде: модель об’єднають в одну лінійку з S-Class за аналогією з BMW та її 7-ю серією та i7. Новий S-Class/EQS продаватиметься як з ДВЗ, так і з електричними силовими установками, але з’явиться не раніше 2030 року. До цього EQS ще оновиться, у тому числі вже наступного року, але акцент цього разу зроблять не на зовнішності, а на техніці.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, до 2030 року Mercedes-Benz встановить 10 000 швидкісних зарядних станцій для електромобілів.