in

Електромобілі живлять інфраструктуру: у Європі запускають одразу кілька важливих проектів

Технологія V2G забезпечує підключення електромобіля до мережі, та можливість не лише його зарядки, а й повернення енергії у загальну систему. При правильному керуванні система V2G може забезпечити операторам інфраструктури всі переваги накопичувачів енергії без необхідності їх купувати. Натомість власники електромобілів отримують компенсацію від цих комунальних підприємств.

Цього місяця місто Утрехт у Нідерландах офіційно стало першим містом у Європі, де запроваджено масштабну систему V2G під назвою Utrecht Energized. Це унікальна співпраця між Renault Group, We Drive Solar, сервісом каршерингу MyWheels і муніципалітетом Утрехта. Метою системи є стабілізація місцевої електромережі.

Нещодавно We Drive Solar та її партнер, служба спільного використання поїздок MyWheels, встановили 50 двонаправлених точок зарядки та інтегрували 50 електромобілів Renault 5 E-Tech у парк MyWheels. З часом у парку буде 500 електромобілів, включаючи автомобілі Renault 4, Mégane E-Tech і Scénic E-Tech.

Двонаправлені ​​зарядки в Утрехті мають особливий сенс, оскільки 35 відсотків дахів мають сонячні системи. У середині дня спостерігається надлишок електроенергії, яку можна використовувати для зарядки акумуляторів електромобілів. Після заходу сонця частина цієї електроенергії може бути подана назад в мережу для задоволення підвищеного попиту.

Також вже влітку Volkswagen планує запустили масштабну технологію V2G у Швеції. Тестовий проект повинен залучити 200 електромобілів ID-серії в Худіксваллі, Швеція, а також 200 двонаправлених зарядних пристроїв від Ambibox.

Спочатку нова програма охопить 200 компаній і приватних клієнтів у Швеції. Наступної осені, якщо все піде за планом, усі приватні клієнти у Швеції зможуть приєднатися до нової програми.

У Renault наголошують, що необхідно створити єдину нормативно-правову базу, щоб розкрити повний потенціал технології V2G по всій Європі. Він вимагає чітких і послідовних правил, включаючи фіскальні стимули, перегляд структур плати за мережу, спрощені процеси сертифікації та підтримку розгортання розумних лічильників.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volvo модернізував процес зарядки електромобілів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Друга країна на континенті: в Україні порахували кількість зарядок для китайських електромобілів

Зі збільшеним запасом ходу та на $5000 дорожче: електромобілі Tesla Model S та Tesla Model X оновили