in

Cummins представила нову турбіну для водневих двигунів

Водневі двигуни внутрішнього згоряння використовуються в комерційних цілях у Європі. Саме для них Cummins розробив спеціальний турбокомпресор під назвою CCS H2 ICE.

За словами компанії Cummins, це турбонаддув із змінною геометрією, розроблений, щоб “відповідати унікальним вимогам до водневих двигунів”. Усі деталі не розголошуються, хоча у компанії кажуть, що турбіна отримала унікальний аеродинамічний дизайн, який найкраще підходить для водню, який має меншу щільність порівняно з бензином або дизелем.

Побічним продуктом спалювання водню є вода, і, будучи турбокомпресором, вона приводиться в дію вихлопною системою двигуна. Таким чином, турбіна також розроблена для роботи з водою як з точки зору виробництва електроенергії, так і довговічності.

У Європі водневі двигуни внутрішнього згоряння мають статус нульових викидів, тому ці двигуни відповідають суворим еконормам Євро VII.

Поки що водневий двигун із турбонаддувом застосовується лише для комерційних транспортних засобів. Але оскільки такі компанії, як Ferrari, патентують конструкції водневих двигунів, це може бути лише питанням часу, перш ніж ми побачимо великі турбокомпресори, що прискорюють потужні водневі суперкари.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Hyundai представив бойовий танк майбутнього на водні.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Росли лише гібриди: опублікована статистика продажів нових авто у Європі за 2024 рік

Зміна планів: стало відомо, коли дебютує електромобіль Land Rover Defender