in

Toyota фіксує суттєвий спад попиту на водневі автомобілі

Авто на водневих паливних елементах мали бути майбутнім транспорту, і Toyota, мабуть, була найбільшим прихильником цієї технології. Але за відгуками багатьох власників машин на водні, володіння таким автомобілем, принаймні в Сполучених Штатах, це головний біль. Так, ціни на водень різко зросли, а частина заправних станцій закрились.

Згідно з останніми даними про продажі, у листопаді японський автовиробник продав у всьому світі лише 134 автомобілі на водні. Це на 8,2% менше, ніж за відповідний місяць минулого року.

Однак ситуація стає набагато гіршою, якщо подивитися на цифри з початку року. З січня по листопад Toyota продала 1702 автомобіля на водневих паливних елементах по всьому світу, що на 54% менше порівняно з минулим роком. Враховуючи, що грудень зазвичай є місяцем низьких продажів через зимові свята, 2024 рік може стати найгіршим роком для продажів Toyota FCEV з 2017 року.

У Японії, на батьківщині автовиробника, минулого місяця продажі водневих авто склали лише 29 одиниць, що на 17,1% менше, ніж у минулому році. За одинадцять місяців 2024 року в Японії було продано 661 автомобіль Toyota FCEV. В іншому світі минулого місяця Toyota продала 105 автомобілів FCEV, що на 5,4% менше, ніж у минулому році, і 1041 одиницю з січня по листопад, що на 69% менше порівняно з 2023 роком. Для порівняння, минулого року Toyota продала 4023 водневих автомобілі по всьому світу.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Captain Morgan отримав Nikola на паливних елементах.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Як подовжити запас ходу електромобіля взимку: ТОП-6 порад експертів

Українці у 2024 році витратили на електромобілі понад $1 млрд