Після чотирьох, п’яти, шести, восьми та дванадцяти циліндрів під капотом нарешті з’явився Mercedes-Benz G-Class без циліндрів. Замість двигуна внутрішнього згоряння новинку оснастили чотирма електромоторами – по одному на кожне колесо.
Чотири двигуни мають загальну потужність 579 кінських сил і максимальний крутний момент у 1165 Нм. Це робить його найпотужнішим “Геліком”, адже в його арсеналі на 2 к. с. і на 315 Нм біольше порівняно з AMG G63.
Чотиримоторна установка дозволяє розганятися від 0 до 100 км/год за 4,8 секунди, або на чотири десятих секунди повільніше, ніж у версії AMG з ДВЗ. При цьому Mercedes заявляє, що максимальна глибина броду для Mercedes-Benz G-Class становить 85 см.
Електромобіль також отримав передню незалежну підвіску та задній міст, а також захист днища з вуглецю для захисту масивної батареї ємністю 116 кВт*год, яка розміщена у межах рами. На жаль, запас ходу автовиробник тримає у секреті, але відомо, що машина підтримує швидкісну зарядку потужністю до 200 кВт.
Відомо, що у 2025 модельному році електричний G-Class в Європі та США буде пропонуватися виключно у версії Edition One. Лімітоване видання доступне у чотирьох спеціальних кольорах South Sea Blue Magno, Moonlight White Magno, Moonlight White Metallic, Arabian Grey і звичайному Obsidian Black Metallic.
Німецький автовиробник поки не повідомляє, скільки коштуватиме електричний Mercedes-Benz G-Class, але він, ймовірно, буде дорожчим за бензинові версії.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, до 2030 року Mercedes-Benz встановить 10 000 швидкісних зарядних станцій для електромобілів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: