Mercedes-Benz офіційно представив свій найшвидший автомобіль в історії. Рекордсменом стало дводверне купе Mercedes-AMG GT63 S E Performance.
Відомо, що машина оснащена силовою установкою потужністю 805 кінських сил. Під капотом купе встановлений 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, а на задній осі розташувався електродвигун. Потужність ДВЗ становить 603 к.с. Коли двигун працює у парі з електромотором, то Mercedes-AMG GT63 S E Performance розганяється від нуля до 100 км/год за 2,7 секунди.
Цікаво, що купе – це гібрид, який можна підзарядити від мережі. Ємність батареї становить лише 6,1 кВт*год, при цьому Mercedes навіть не згадує про запас ходу на електриці, крім того, що про це буде оголошено пізніше.
Натомість батарея зосереджена на продуктивності, і з цією метою Mercedes підтримує її оптимальну температуру. Заряджання відбувається або через розетку, або через різні налаштування рекуперації, які вибирає водій, включаючи режим однієї педалі.
Дев’ятиступінчаста трансмісія з подвійним зчепленням передає крутний момент на колеса через систему повного приводу Mercedes-AMG 4Matic+. У нормальному режимі роботи електродвигун приводить в рух лише задню вісь, але коли виявлено пробуксовування, потужність може бути спрямована вперед.
Рульове керування задньою віссю та підвіска AMG Active Ride Control зі стабілізацією крену є частиною базової комплектації, як і вуглецево-керамічні гальма. Шестипоршневі супорти стискають 16,5-дюймові диски спереду, тоді як 15-дюймові диски з однопоршневими супортами можна знайти ззаду.
Версію E Performance від стандартного AMG GT63 можна відрізнити за спеціальним значком на кришці багажника, а на задній панелі є лючок, який ховають зарядний порт. Відомо, що ціни на дводверний Mercedes-AMG GT63 S E Performance 2025 року будуть оголошені ближче до дати початку продажів, яка запланована на кінець 2024 року.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, до 2030 року Mercedes-Benz встановить 10 000 швидкісних зарядних станцій для електромобілів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: