Перший електромобіль Aston Martin, який, як очікується, вийде наступного року, буде приводитись у рух акумуляторною батареєю Gaydon із високоефективним охолодженням та надзвичайно малою масою.
Журналісти дізнались, що Aston Martin подав патент у Всесвітню організацію інтелектуальної власності на інноваційну конструкцію батареї для електромобілів або гібридних транспортних засобів, і ця нова конструкція “забезпечує покращену продуктивність батареї завдяки покращеному управлінню температурою елемента, особливо коли габарити корпусу обмежені”.
Іншими словами, Aston Martin розробив акумуляторну батарею, яка краще зберігає прохолоду навіть у дуже обмеженому просторі. В результаті цього вона може бути легшою.
Патент описує, що існуючі високовольтні акумуляторні батареї мають рідинне охолодження, що добре, але в більшості випадків потік і температура “навколо певних елементів батареї були нерівномірними, що призводило до того, що деякі елементи батареї гірше охолоджувались “, що, очевидно, призводить до підвищення температури.
Це проблема для всіх послідовно з’єднаних комірок (або модулів, які додатково містять кілька послідовних або паралельних комірок), тому що, коли одна комірка потребує зниження струму, що проходить через неї, щоб охолонути, усі інші комірки, підключені до неї повинні також зменшити свій струм.
Конструкція Aston Martin має на меті оптимізувати потік і зменшити потребу в компенсації зниження характеристик сот за допомогою додаткових комірок.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, елегантний Aston Martin DB6 перетворили на електромобіль.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: