Український ринок нових електромобілів в останній рік буквально “розірвав” своєю популярністю електричний кросовер Volkswagen ID.4. Він дійсно є одним з найдоступніших та найбільш збалансованих авто на електротязі за багатьма параметрами. Але які авто можуть скласти йому гідну конкуренцію?
Honda eNS1
Електричний кросовер японський автовиробник показав на початку 2022 року. Його випуском займається спільне підприємство Dongfeng-Honda у Китаї. Фактично, це електричний варіант бензинового кросовера Honda HR-V. У порівнянні з версією з ДВЗ, авто на електротязі отримало збільшену цифрову панель приладів та величезний вертикальний 15,6-дюймовий сенсорний дисплей. Крім того, замість важеля КПП передбачені кнопки. На українському ринку доступно кілька модифікацій авто. Так, базова версія оснащується батареєю ємністю 53,6 кВт*год та електромотором потужністю 182 к.с. У більш дорогих версіях на авто встановлюється тяговий акумулятор ємністю 68,8 кВт*год, енергії якого вистачить на 510 км. У рух більш “далекобійна” версія приводиться силовою установкою на 204 к.с. Ціни на 182-сильну машину починаються від 21-22 тисяч доларів, а за авто з батареєю на 68,8 кВт*год попросять щонайменше 25-26 тисяч доларів.
Toyota BZ4X
Електричний кросовер японського виробника дебютував у квітні 2021 року на Шанхайському автосалоні. Це перший транспортний засіб бренду, що базується на платформі e-TNGA, спільно розроблений компаніями Toyota і Subaru. На ринок машина поступила у 2022 році. Toyota bZ4X оснащена акумуляторною батареєю, що розроблена спільно з китайською компанією CATL. Середньорозмірний кросовер отримав літій-іонний акумулятор ємністю 71,4 кВт*год, що забезпечує запас ходу 460-530 км. Передньопривідна версія bZ4X має один електромотор потужністю 204 к. с. Повнопривідна модифікація має силову установку у складі двох електродвигунів потужністю 218 к. с. Ціни на електричний кросовер від Toyota починаються від 28 тисяч доларів.
Volkswagen ID.4
Електричний кросовер Volkswagen ID.4 не один місяць поспіль тримає перше місце за продажами серед нових електромобілів в Україні. Авто побудоване на модульній платформі MEB, створеній спеціально для електричних моделей компанії. Загалом існує чотири рівні оснащення ID.4 під назвами Pure, Pure+, Pro та Prime, п’ять різновидів силової установки потужністю від 148 до 299 к.с. Найбільш потужна версія має повнопривідну трансмісію. У жовтні 2023 року модель отримала оновлення, у ході якого задньопривідним версіям потужність підняли з 204 до 286 л. с., а повнопривідним – з 299 до 340 л. с. Що стосується тягових батарей, то для моделі доступні варіанти на 52, 77 та 84 кВт*год, які здатні забезпечити запас ходу від 330 до 520 км.
Серійне виробництво авто ведеться на трьох заводах – у США для американського ринку, в Німеччині для Європи та в Китаї для решти світу. І це досить різні ID.4, як за рівнем оздоблення, так і за ціною. Цікаво, що в Китаї цю модель виробляють на двох заводах: SAIC-Volkswagen випускає ID.4 X, а FAW-Volkswagen – ID.4 Crozz. За рахунок інакшого бампера варіант ID.4 X на 20 мм довший за Crozz. Ціни на Volkswagen ID.4 розпочинаються з позначки у 27-28 тисяч доларів.
BYD Yuan Plus
BYD Yuan Plus – це невеликий електричний кросовер, що оснащений 204-сильним двигуном. Для моделі на вибір запропоновані дві акумуляторні батареї ємністю відповідно на 50,1 та 60,5 кВт*год. У першому випадку запас ходу становить 430 км, у другому варіанті модель може подолати до 510 км на одному заряді батареї. Окрім того, китайський електромобіль пропонується у п’яти комплектаціях, які відрізняються рівнем оснащення, системами активної безпеки та ємністю батареї. Ціни на BYD Yuan Plus починаються від 23 тисяч доларів та сягають 26-27 тисяч за топову модифікацію.
MG ZS EV
Кросовер MG ZS EV – це єдиний електромобіль у нашій підбірці, що представлений на українському ринку офіційно. Авто доступне у двох варіантах: стандартному 177-сильному з батареєю ємністю 51 кВт*год та версії Long Range з менш потужним мотором потужністю 156 к. с., але з тяговою батареєю на 72 кВт*год. За даними виробника, електромобіль MG ZS EV з меншою батареєю може подолати до 320 км, а з великою батареєю – близько 440 км без підзарядки. Ціни на електричний кросовер з 51-кіловатною батареєю починаються з позначки у 25,8 тисячі доларів. За модифікацію з запасом ходу у 440 км просять трохи більше 30 тисяч доларів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: