in ,

939 км на одному заряді: NIO починає поставки позашляховика EC7

Поставки позашляховика NIO EC7 офіційно розпочалися. На даний момент EC7 продається лише в Китаї, але очікується, що він потрапить до Європи всього за кілька місяців. Розкішний позашляховик є одним із найбільш аеродинамічних автомобілів у продажу з коефіцієнтом лобового опору лише 0,23 Cd, це лише на 0,01 Cd більше ніж у Porsche Taycan.

EC7 доступний з батареєю ємністю 75 кВт-год, 100 кВт-год або 150 кВт-год. За стандартом CLTC запас ходу становить 489 км, 635 км і 939 км відповідно. Варто зауважити, що показники CLTC зазвичай на 30-40% вищі, ніж стандарт EPA.

Ціна EC7 стартує від $70 000 у Китаї. Конкурент Polestar 3, EC7 стандартно поставляється з панорамним люком, світлодіодними фарами Smart Matrix з LiDAR і 16-дюймовим центральним екраном інформаційно-розважальної системи. Двомоторний повнопривідний EC7 у найдорожчій комплектації видає 643 к.с. і може розганятися з місця до сотні лише за 3,8 секунди.

NIO EC7

Окрім EC7, NIO також продає розкішний седан ET7, а також конкурента Model 3 – ET5. Інші моделі включають кросовер EC6 і повнорозмірний SUV ES8.

NIO стрімко розширюється в Європі. Китайський автовиробник спочатку почав продажі в Норвегії в 2021 році, а потім розширився до Німеччини, Нідерландів, Данії та Швеції. Пізніше цього року NIO буде запущено у Великобританії. Тим часом, повідомляється, що автовиробник хоче вийти на територію США у 2025 році.

Раніше AUTOGEEK повідомляв, що: електромобіль Nio ET5 зібрав 200 000 попередніх замовлень

По матеріалам: insideevs.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Самостійніший за Tesla: Lotus Eletre матиме кращий автопілот, ніж у конкурентів

Tesla покращить систему екстреного гальмування з наступним апдейтом ПЗ