in ,

Ціна від $47 500: електромобіль Nio ET5 зібрав 200 000 попередніх замовлень

Китайська електромобільна стартап-компанія Nio звітувала про майже 200 000 бронювань на седан ET5, представлений наприкінці 2021 року. Всі ці замовлення оформлені в Китаї, де фізичні продажі моделі почнуться через місяць. Це перший випадок, коли Nio оголосила кількість замовлень на свою модель. Таке рішення стало своєрідним маркетинговим ходом.

Щоб залучити нових клієнтів, Nio наприкінці кожного року з моменту свого заснування пропонує деякі власні субсидії. Таким чином, стартап компенсує скорочення державних субсидій на купівлю електромобілів. Зі слів співзасновника та президента Nio Цінь Ліхуня, цього року субсидії можуть не запропонувати. Все залежатиме від можливостей компанії.

Офіційна презентація седана ET5 відбулася 18 грудня 2021 року у рамках Nio Day. Тоді ж було дано старт прийому передзамовлень. Цінник Nio ET5 стартує від 47 500 доларів США без урахування субсидій. Вартість автомобіля може бути як мінімум на 10145 доларів менше, якщо клієнт вибере послугу оренди акумуляторів Nio BaaS.

Ті, хто оформив бронювання, внісши 290 доларів зворотного депозиту, зможуть безкоштовно отримати пакет опцій вартістю 650 доларів. Анулювати бронювання та забрати свої гроші можна у будь-який момент.

19 грудня 2021 року Вільям Лі, засновник, голова та генеральний директор Nio, заявив у інтерв’ю китайським ЗМІ, що седан ET5 став найпопулярнішою моделлю за всю історію стартапу. За даними автомобільної платформи Che Fans, співробітники Nio отримували по 15-20 замовлень на день кожен, а понад 60% замовлень надійшли від «повторних» клієнтів марки. Такою популярністю у китайців користувалася лише Tesla Model 3 китайського виробництва. Виступаючи на автосалоні у Ченду Цінь Ліхун заявив, що у 2023 році ET5 буде продаватися краще за бензиновий BMW 3 Series в Китаї.

Постачання Nio ET5 клієнтам розпочнуться 30 вересня. Виробництво седана налагодили на заводі стартапу у китайському місті Хефей. Щомісячна потужність майданчика, яка зараз виробляє тільки ET5, складає 25 000 одиниць. Протягом наступних трьох-шости місяців обсяги планують збільшити, а «вибухове» зростання постачання очікується з другого кварталу 2023 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, перші китайські електромобілі Nio ET7 вирушили до Європи.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Виробник “сонячного” електромобіля із запасом ходу у 1600 км знов шукає інвесторів

Шеринг авто та сплата штрафів: до “Дії” повернули декілька сервісів для водіїв