in ,

641 сил та безліч технологій: розкрито інформацію про «заряджений» Hyundai Ioniq 5 N

Hyundai представив «заряджену» версію електричного кросовера Ioniq 5 від N-підрозділу. Зовні від базової версії він відрізняється масивними переднім бампером та заднім дифузором, які збільшили габаритну довжину кросовера на 80 мм.

Ширина кузова збільшена на 50 мм. Дорожній просвіт занижено на 20 мм. На даху – високий спойлер, який відповідає за притискну силу. Діаметр легкосплавних колісних дисків – 21 дюйм. «Взуті» вони у спеціально виготовлені шини Pirelli P-Zero.

У салоні нові спортивні «ковші» з N-логотипами, кермо із підрульовими пелюстками, накладки на педалі та дверні пороги. На центральній консолі – USB-порти та бездротова зарядка для смартфонів. У салоні та на кузові – мотиви картатого прапора, як нагадування на спортивний характер.

Як стверджується, головний акцент при створенні Ioniq 5 N зроблено на задоволення водіння, а в центрі всього цього водій. На це спрямовано безліч нових систем та технічних функцій. У тому числі й нова система під назвою N e-Shift від Hyundai N.

Працюючи у зв’язі з функцією Hyundai N Active Sound+ вона імітує роботу високопродуктивного бензинового двигуна та восьмиступінчастої автоматичної коробки передач із подвійним зчепленням. Такий ефект досягається за рахунок регулювання вихідного крутного моменту від двох електродвигунів Ioniq 5 N та створення невеликого поштовху, як при перемиканні коробки передач.

За бажанням водій може взяти керування на себе, скориставшись підкермовими пелюстками, або перевести автомобіль у автоматичний режим. При відключенні N e-shift кросовер знову перетвориться на звичайний одношвидкісний електромобіль. А повну ілюзію керування бензиновим Hyundai N створить система N Active Sound+.

Hyundai Ioniq 5 N оснащений двомоторною силовою установкою (по одному на осі). Задній мотор із вбудованим диференціалом підвищеного тертя із системою векторизації крутного моменту N Torque Distribution з 11 режимами. Серед них Hyundai N Drift Optimiser для контролю кута зносу та Torque Kick Drift, який імітує удар зчеплення як в автомобілі з ДВЗ. У режимі N Grin Boost та з активованим лаунч-контролем потужність двомоторної силової установки Hyundai Ioniq 5 N короткочасно (на 10 секунд) підвищується до 641 к.с. Максимальна швидкість – 259 км/год.

Кросовер оснащений удосконаленою системою I-Pedal та потужними гальмами з 400-міліметровими передніми дисками та чотирипоршневими моноблочними гальмівними супортами.

Ioniq 5 N використовує нову тягову батарею ємністю 84 кВт•год з підтримкою заряджання струмами потужністю до 350 кВт та системою N Battery Pre-conditioning для підігріву/охолодження елементів. Час поповнення блоку від 10 до 80% ємності – 18 хвилин.

Запас ходу «зарядженого» кросовера компанія обіцяє озвучити при «виході на регіональний ринок» наприкінці цього року. Тоді ж з’являться ціни та повні специфікації кросовера. Попередньо Hyundai Ioniq 5 N коштуватиме від 79 000 доларів.

Як раніше повідомляв Autogeek, у Великій Британії заборонили рекламу електромобілів Hyundai та Toyota.

За матеріалами: AutoExpress

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У Франції та Норвегії зʼявляться дороги з бездротовою зарядкою для електромобілів від ізраїльського стартапу

Тепер і у Європі: автономні Volkswagen ID. Buzz вийшли на випробування в Мюнхені