Австралійська компанія Brighsun New Energy протягом останніх восьми років займалась розробкою батареї, яка може забезпечити електромобілям побіг до 2 000 кілометрів.
Тепер розробники готові приступити до промислових тестів акумуляторів.
Спеціалісти розробили літієво-сірчані акумулятори, які мають у 5-8 разів більшу щільність енергії ніж літій-іонні, які зараз широко використовуються в електромобілях.
У випадку успішності випробувань автівки зможуть на одній зарядці проїжджати до 2 000 кілометрів і таким чином в рази підвищуючи автономність електромобілів. Тести хочуть завершити до кінця 2020-го, а вже після цього почати масове виробництво батареї.
Проектувальникам досить складно працювати з літієво-сірчаними акумуляторами. Причина в тому, що під час їх роботи утворюються полісульфід-іони, що негативно позначаються на характеристиках блоку живлення. Потрапляючи до електроліту, вони не розкладаються на елементи і не повертаються до своїх електродів, в результаті чого батарея поступово зношується – її ефективність знижується, а термін служби скорочується.
Проте Brighsun New Energy вдалось вирішити цю проблему. Вони розробили технологію, яка запобігає утворенню полісульфіду на сірчаному катоді та заодно пригнічує ріст дендритів на аноді.
По результатах свої роботи спеціалісти отримали акумулятор з щільністю енергії 1000 ват-годин на кілограм. У Tesla Model 3 цей показник всього 247 Вт/кг, а це при тому що на сьогоднішнії день її батареї визнані одними з найкращих у світі.
Акумулятори від Brighsun New Energy після 1 700 циклів повної перезарядки за 30 хвилин вони зберігають 91% своєї початкової ємності, а якщо використовувати перезарядку за 12,5 хв, то після 1000 циклів зарядки-розрядки залишкова ємність акумуляторів становить 74%.
Австралійці говорять, що приблизний пробіг такої батареї становить близько 2 000 000 кілометрів.
Як раніше повідомляв Autogeek, акумулятори для електромобілів можуть пережити транспортні засоби, в які вони встановлені. Такого висновку дійшли експерти, які провели відповідні дослідження.
По матеріалах: newmobility.global.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: