in ,

10 камер та 5 радарів: китайці представили концепт електровантажівки з автопілотом DeepWay Xingtu

10 камер та 5 радарів: китайці представили концепт електровантажівки з автопілотом DeepWay Xingtu

Свою першу модель китайський стартап DeepWay планує поставити на конвеєр у червні 2023 року.

В такому випадку масове виробництво електровантажівки Xingtu почнеться через два з половиною роки після заснування компанії, поки ж він існує у статусі концепту.

Xingtu оснащений розробленої DeepWay системою HIS з обчислювальною потужністю понад 500 TOPS. У просторі китайська вантажівка орієнтується за допомогою 10 камер, 5 радарів міліметрового діапазону та 3 інфрачервоних детекторів. Як заявляють у компанії, система здатна обробляти інформацію зі швидкістю 100 мс та виявляти перешкоди на відстані понад 1000 метрів.

Перше покоління вантажівки оснастять системами автономного управління третього рівня автономності, а у найближчі три-п’ять років рівень автономності підвищать до четвертого.

10 камер та 5 радарів: китайці представили концепт електровантажівки з автопілотом DeepWay Xingtu

Інформації про силову установку Xingtu компанія не надала. Відомо, що вантажівка укомплектована літієво-залізо-фосфатним акумуляторним блоком ємністю 450 кВт•год, здатним забезпечити 300 км без підзарядки при повному навантаженні. У компанії заявили, що при струмі 1С автомобіль можна повністю зарядити всього за годину. Також DeepWay анонсувала власну станцію заміни акумуляторів, яка дозволить водієві замінити батареї всього за шість хвилин. Як це буде відбуватиметься, не уточнюється.

Знизити споживання енергії розраховують і за рахунок форми кузова. Як показали імітаційні випробування, проведені Китайським автомобільним науково-дослідним інститутом, коефіцієнт опору вітрові Xingtu становить всього 0,35. Для порівняння у Tesla Semi він дорівнює 0,36.

10 камер та 5 радарів: китайці представили концепт електровантажівки з автопілотом DeepWay Xingtu

Нагадаємо, що DeepWay була створена наприкінці 2020 року американською Lionbridge Logistics і китайським IT-гігантом Baidu. Основне завдання стартапу – вивчення можливостей в секторі роботизованих вантажівок з використанням технологій, накопичених підрозділом Baidu з виробництва безпілотних автомобілів Apollo.

Розробки в області автономного водіння китайський IT-гігант почав у 2013 році і наразі являється однією з провідних світових компаній в цій галузі. За даними компанії, станом на першу половину 2021 року служба безпілотних таксі Baidu протестувала понад 14 мільйонів кілометрів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla відкладає випуск електропікапа Cybertruck та вантажівки Semi.

За матеріалами: cnevpost

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
10 камер та 5 радарів: китайці представили концепт електровантажівки з автопілотом DeepWay Xingtu
Муніципальна інспекція Тернополя отримала два електромобілі для патрулювання парків: фото

Муніципальна інспекція Тернополя отримала два електромобілі для патрулювання парків: фото

Запуск заводу Tesla у Німеччині відсвяткують ярмарком – Giga Fest: відкрито реєстрацію на подію

Запуск заводу Tesla у Німеччині відсвяткують ярмарком – Giga Fest: відкрито реєстрацію на подію