in ,

Відразу 1500 одиниць: шведський стартап Volta Trucks  отримав перше замовлення на свою електровантажівку

Договір на 1470 вантажівок Volta Zero оформлено з логістичною фірмою DB Shenker.

Німецька компанія стане першим випробувачем прототипів електротягача Volta. Вже на початку 2022 року передсерійні прототипи Volta Zero досталять до філій DB Shenker, де вони пройдуть перевірку у реальних умовах. Усі виявлені під час тестів проблеми будуть враховані у серійній версії.

Нагадаємо, що перша офіційна інформація про біорозкладну електровантажівку Volta Zero з’явилася рік тому. 16-тонна двовісна вантажівка призначена для так званої доставки «останньої милі». Запас ходу Zero – від 150 до 200 км. Максимальна вантажопідйомність – 8600 кг.

Згодом стало відомо, що вантажівку укомплектують акумуляторними блоками каліфорнійської компанії Proterra. Батареї Proterra мають функції пасивної та активної безпеки, рідинного термічного кондиціонування та відповідають найсучаснішим стандартам функціональної безпеки, включаючи ISO 26262 (до ASIL C). Вони розраховані на понад 4000 циклів перезарядки протягом 10 років без значного погіршення характеристик, що забезпечує довговічність автомобіля.

Три місяці тому було оголошено, що серійне виробництво вантажівки зі смоли та льону налагодять на колишньому заводі Steyr в Австрії. Перші товарні екземпляри мають бути готові до кінця 2022 року, а роком пізніше стартап обіцяє поставити на конвеєр 12-тонну версію Volta Zero.

Як раніше повідомляв Autogeek, випуск шведської електровантажівки з льону та смоли Volta Zero налагодять у Австрії.

За матеріалами: Autoreview

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У Швеції побудували сонячно-водневу яхту з необмеженим запасом ходу

В Україні почнуть продавати перший гібридний автомобіль бренду Haval