in

Випуск шведської електровантажівки з льону та смоли Volta Zero налагодять у Австрії

Випуск шведської електровантажівки з льону та смоли Volta Zero налагодять у Австрії

Виробничим майданчиком для вантажівок компанії Volta Trucks стане завод у місті Штайр, Верхня Саксонія.

Раніше він належав німецькому концерну MAN, а нещодавно перейшов у власність британської акціонерної компанії WSA Trans. Наразі на заводі збирають MAN серії TGM та TGL.

Також нові власники планують контрактне виробництво різної комерційної техніки. Одним із сторонніх замовлень і стане шведська біорозкладана електровантажівка, виробництво якої напочатку планували налагодити у Великій Британії.

Випуск шведської електровантажівки з льону та смоли Volta Zero налагодять у Австрії

Попередньо, серійне виробництво Volta Zero почнеться наприкінці 2022 року. На ринку вантажівку запропонують у декількох варіантах масою від 7,5 до 19 тон. Спочатку зберуть пробну партію з кількох автомобілів, які пройдуть випробування в реальних умовах. У разі успіху, до 2025 року річний обсяг виробництва доведуть до 27 000 одиниць.

Про Volta Zero

Volta Zero – це перший у світі спеціально сконструйований повністю електричний 16-тонний транспортний засіб, призначений для доставки вантажів у межах міста, зменшуючи вплив на навколишнє середовище. Розроблений з нуля з робочим діапазоном чистого електричного струму 150-200 км (95-125 миль), Volta Zero усуне приблизно 1,2 млн тонн CO2 до 2025 року.

Безпека також лежить в основі Volta Trucks, її амбіції бути найбезпечнішим великим виробником комерційних автомобілів. Volta Zero була розроблена для електрики з самого початку, що полегшує поетапну зміну безпеки автомобіля, водія та пішоходів. Завдяки зняттю двигуна внутрішнього згоряння, оператор Volta Zero сидить у центральному положенні водія з значно нижчою висотою сидіння, ніж у звичайній вантажівці. Ця комбінація, а також конструкція кабіни в скляному стилі надає водієві широку видимість на 220 градусів, мінімізуючи небезпечні сліпі зони.

Прототип Volta Zero був випущений у вересні 2020 року, а перші автомобілі, як очікується, почнуть працювати з клієнтами наприкінці 2021 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, батареї для біорозкладної вантажівки поставить каліфорнійська компанія Proterra.

За матеріалами: Volta Trucks

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Випуск шведської електровантажівки з льону та смоли Volta Zero налагодять у Австрії
Статистика: 10 країн ЄС все ще мають менше однієї зарядки для електромобілів на 100 км доріг

Статистика: 10 країн ЄС все ще мають менше однієї зарядки для електромобілів на 100 км доріг

Укрпошта отримала першу  партію автомобілів Citroen Berlingo для проекту «Пересувні відділення»

Укрпошта отримала першу партію автомобілів Citroen Berlingo для проекту «Пересувні відділення»