in

Зростання у 10 разів до 2040 року: виробники електроніки прогнозують електричний бум на авторинку

An Infineon TriCore AURIX Automotive Realtime Integrated NeXt Generation Architecture (AURIX) microcontrollers, manufactured by Infineon Technologies AG, rests on a HybridPACK drive evaluation kit in this arranged photograph in London, U.K., on Tuesday, Feb. 6, 2018. Infineon designs, manufactures and markets semiconductors andÊalso supplies components for digitizing factory controls, an initiative funded by the German government under the rubric of Industry 4.0.

Ситуація з мікрочіпами нормалізується наприкінці 2021 або на початку 2022 року.

Активний перехід на електричний транспорт спричинить збільшення попиту на мікросхеми, дефіцит яких утворився наприкінці 2020 року. На думку президента і керуючого директора азіатсько-тихоокеанського підрозділу німецької компанії Infineon Technologies AG Чуа Чі Сеонга, дефіцит мікросхем триватиме «принаймні, ще кілька місяців». Про це він розповів у інтерв’ю Nikkei Asian Review.

Причина тому – складний виробничий процес, який триває від чотирьох до шести місяців, в залежності від типу продукту та кількості технологічних етапів. Ситуація налагодитися до кінця цього або на початку наступного року.

«Розширення виробничих потужностей неможливе одразу. Наприклад, щоб побудувати завод, встановити чисту кімнату, потрібно близько двох років. Щоб ввести напівпровідникове обладнання в експлуатацію, близько – 15 місяців. Тепер, коли гравці галузі збільшують інвестиції, ми, ймовірно, побачимо якесь світло до кінця року й, звичайно ж, на початку наступного року», – сказав Чуа Чі Сеонг.

Як розповів топ-менеджер, Infineon розширює свої виробничі потужності для силових напівпровідників на деяких підприємствах, включаючи заводи у містах Кулім та Малакка у Малайзії. У зв’язку із зростанням попиту на напівпровідники, компанія збільшила заплановані капітальні вкладення на поточний фінансовий рік з 1,4-1,5 млрд до 1,6 млрд євро.

Крім того, на думку Чуа Чі Сеонга, галузь чекає «структурний імпульс» пов’язаний з ростом світового парку електромобілів, який до 2040 року збільшиться у 10 разів, тоді як зараз його частка становить лише кілька відсотків. З огляду на те, що в кожному електричному автомобілі у два рази більше мікросхем, ніж у машині з ДВЗ, перед виробниками напівпровідників постане питання збільшення потужностей.

Як раніше повідомляв Autogeek, виробники піднімають ціни на мікросхеми для автомобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Гасити пожежі будуть «зелені»: у США випробували інноваційну пожежну машину Rosenbauer за 1 млн доларів

Прем’єра не за горами: Toyota розкрила подробиці про новий електричний кросовер