У німецькому концерні вважають, що ситуація з напівпровідниками дещо покращиться у другому півріччі 2022 року.
Напівпровідникова криза, яка накрила автомобільну галузь наприкінці 2020 року, виявилася не на стільки швидкоплинною, як на те розраховували деякі виробники. Наприклад, минулої осені у ЗМІ з’явилася інформація, що представники японського автопрому вважають, що проблема вичерпає себе у грудні 2021 року чи у січні 2022 року.
Як виявилося, у керівництві німецького концерну Daimler дотримуються іншої думки. Зі слів технічного директора компанії Маркуса Шефера, у першому півріччі 2022 дефіцит напівпровідників збережеться, що не дозволить виробникам наростити обсяги випуску автомобілів. Перших зрушень на краще варто очікувати у другій половині року.
За інформацією Reuters, через брак чіпів у жовтні 2021 року концерн Daimler випустив на 23,9% менше автомобілів, ніж роком раніше, а у листопаді – на 21,8%. Крім того, тисячі недоукомплектованих машин довелося зберігати на складах, чекаючи на поставки різних напівпровідникових компонентів.
Як раніше повідомляв Autogeek, напівпровідникова криза дісталася Японії.