in

Злагодженість і автономність: Toyota показала систему управління парком безпілотних шатлів e-Palette

Toyota в деталях показала як будуть процювати її безпілотні шатли.

Toyota створила централізовану систему розподілу завдань для використання безпілотних шатлів e-Palette в сервісах за принципом «автономна мобільність як послуга» (Autono-MaaS). Ця система стане частиною платформи Mobility Services Platform (MSPF). Яким чином все буде відбуватися компанія продемонструвала на своєму дослідному майданчику із замкнутим маршрутом, диспетчерською, кількома зупинками та стоянкою.

Комплекс складається з двох основних частин: Autonomous Mobility Management System (AMMS, система управління автономною мобільністю) та e-Palette Task Assignment Platform (e-TAP, платформа розподілу завдань). Від злагодженості їх роботи залежить завантаженість шатлів, оптимальний розподіл по маршруту та час очікування на зупинці.

Концепт повністю автономного електромобіля з відкритим керуючим інтерфейсом – e-Palette – Toyota вперше показала на CES 2018 у Лас-Вегасі. У створенні першого автомобіля марки, розробленого спеціально для додатків автономної мобільності як послуги, брали участь Amazon, DiDi, Mazda, Pizza Hut та Uber.

Серійний варіант e-Palette дебютував у жовтні 2019 року в Токіо. Безпілотний пасажирський шатл обладнаний системами автономного управління четвертого рівня. Покладаючись на камери та LiDAR в поєднанні з 3D-картами, робокар самостійно пересувається зі швидкістю до 20 км/ч. Запас ходу складає 150 км.

Салон шатла розрахований на 20 осіб. Спереду знаходиться оператор, здатний зупинити машину у випадку нештатної ситуації. Також зупинити безпілотник можна з диспетчерської.

Toyota планує надати близько двадцяти автономних шатлів e-Palette у виконанні «Tokyo 2020 Version» для перевезення спортсменів під час Олімпійських та Паралімпійських іграх у Токіо, перенесених через пандемію на липень 2021 року.

Також автономні шаттли планують використовувати у експериментальному місті Woven City, яке побудують біля підніжжя гори Фудзі в Японії. Ця «жива лабораторія» буде включати постійних мешкнців і дослідників, які будуть тестувати та розробляти такі технології, як автономність, робототехніка, особиста мобільність та розумні будинки в реальних умовах.

Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota розробила новий твердотільний акумулятор для електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Volkswagen зняв з виробництва електромобіль e-Golf: за три роки випустили більше 50 000 машин

Toyota готується до випуску електричного сітікара вартістю $16 000 з пробігом в 100 км