На дах нового електричного мінівена Zeekr Mix скинули вантаж масою 2,2 тони. Таким чином преміум-бренд Geely наочно продемонстрував міцність кузова авто без центральної стійки. Щоб у покупців не було сумнівів у безпеці, Zeekr Mix випробували не за методиками краш-тестів: один із прототипів ударили вбік 1,7-тонним візком на швидкості 60 км/год, на інший екземпляр скинули 2,2-тонний контейнер із висоти чотирьох метрів.
Особливістю новинки є кузов без центральної стійки: завдяки такій конструкції ширина отвору вражає, а передні крісла можна повернути на кут до 270 градусів без шкоди функціоналу. Єдиним спірним моментом могла бути пасивна безпека, і Zeekr креативно показав, що нічого боятися.
Краш-тести провели таким чином, щоб показати найнегативніші сценарії. Удар між дверей електромобіля вище за поріг візком зі швидкістю 60 км/год не передбачений інститутами з Європи, США чи Китаю, але завдяки спеціальній конструкції дверей з додатковими поперечними підсилювачами манекени не отримали небезпечних травм.
Тест контейнером Zeekr Mix теж витримав успішно: вся річ в особливо міцних стійках кузова. Вони виготовлені з металу гарячого штампування, витримують тиск 2000 МПа, а жорсткість кузова на кручення становить 37 600 Нм/градус. Для порівняння показник BMW X5 – 31 700 Нм/градус.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Zeekr почав блокувати електромобілі за межами Китаю.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: