in

“Заряджений” Audi RS e-tron GT: інсайдери “злили” інфо про характеристики електроседану

Компанія Audi опублікувала серію фото прототипу своєї найпотужнішої серійної моделі – «зарядженого» седана Audi RS e-tron GT. Зовні він практично повністю повторює концепт Audi e-tron GT 2018 року та передсерійні зразки стандартного e-tron GT. Цілком ймовірно, всі візуальні відмінності будуть полягати в яскравих акцентах та значках на кузові.

Технічні характеристики Audi RS e-tron GT компанія не розголошує, але завдяки інсайдерам вже відомо, що топова версія електричного гранд-турера отримала двомоторну силову установку. Спереду встановлений двигун потужністю 235 к.с., ззаду – 449 к.с. У звичайному режимі сукупна потужність агреагатів – 590 к.с. У режимі overboost потужність короткочасно збільшується до 637 к.с. Максимальний крутний момент становить 830 Нм.

Попередньо, з місця до 100 км/год «заряджений» седан масою близько 2300 кг розганяється за 3.1-3.5 секунди. Батарея ємністю 93,4 кВт • год (реально використовується 83.7) забезпечує запас ходу близько 400 км по вимірювального циклу WLTP. Акумулятор оснащений просунутою рідинною системою охолодження, забеспечуючою необхідний температурний режим при тривалих заїздах на великій швидкості.

Серійне виробництво RS e-tron GT налагодять на модернізованому заводі Audi у німецькому Неккарзульмі на одній лінії з Audi R8. На ринку «заряджений» седан очікується у березні 2021 року.

Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв про те, що гібрид Audi А3 Sportback отримав можливість заряджатися від розетки.

По матеріалах: Audi

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

В Україні обрали кращий саморобний електромобіль: всі переможці

Китайська версія електромобіля Volkswagen ID.4 виявилася іншою від європейської: в чому різниця