in ,

Електричний Changan C385 вийде на ринок під маркою Avatr, але це не точно

Електричний Changan C385 вийде на ринок під маркою Avatr, але це не точно

Перший товарний екземпляр нового китайського електричного седана C385 вже готовий.

C385 – це електрична версія недавно представленого бензинового седана Changan UNI-V. Зовні автомобілі абсолютно ідентичні, якщо не брати до уваги відсутність логотипу виробника на кузові електромобіля.

Ця деталь наштовхує на думку, що електроседан вийде на ринок під іншим брендом. Імовірно, він стане частиною лінійки Avatr – нового суббренду Changan.

Непрямим підтвердженням тому служить використання в C385 платформи CHN, розробленої Changan, Huawei та CATL спеціально для Avatr. Але офіційної технічної інформації про електричний Changan C385 наразі немає.

Електричний Changan C385 вийде на ринок під маркою Avatr, але це не точно

Очікується, що новинка матиме такі ж характеристики, як і недавно представлений електричний кросовер Avatr 11, віддача силової установки якого у базовій версії складає 272 к.с. Першу сотню автомобіль набирає приблизно через 4,0 секунди після старту. Запас ходу обіцяно на рівні 700 км, ймовірно, у вимірювальному циклі NEDC.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Китаї почали продавати дуже бюджетний електромобіль Changan BenBen E-Star.

За матеріалами: InsideEVs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Електричний Changan C385 вийде на ринок під маркою Avatr, але це не точно
Латвійський виробник військової техніки побудує електричний позашляховик: якою буде перша модель Dartz Motorz на електротязі

Латвійський виробник військової техніки побудує електричний позашляховик: якою буде перша модель Dartz Motorz на електротязі

129 км без втручання людини: автономну вантажівку TuSimple вивели на дороги загального користування

129 км без втручання людини: автономну вантажівку TuSimple вивели на дороги загального користування