Німецьке тюнінг-ательє Brabus продовжує розширювати лінійку моделей з індексом 1000, що вказує на пікову потужність силової установки в кінських силах. Новою моделлю, що отримала цей топовий індекс, очікувано став плагін-гібридний суперкар Mercedes-AMG GT 63 S E Performance.
Техніка у купе Brabus 1000, по суті, така сама, як у ліфтбека Rocket 1000. Робочий об’єм розташованого спереду бензинового бітурбомотора із заводським індексом M177 збільшено з 3982 до 4407 куб. см, встановлені нові турбокомпресори, новий колінвал, нові шатуни та поршні, нова система випуску з нержавіючої сталі з громоподібним звуком та нова програма.\
В результаті доробок максимальна віддача ДВЗ зросла з 612 к.с. та 850 Нм до 796 к.с. і 1250 Нм. Система повного приводу 4Matic+ збережена, як і вся гібридна надбудова: максимальна віддача встановленого на задній осі електромотора становить 204 к.с., він зістикований з двоступінчастим редуктором і живиться від тягової літій-іонної батареї ємністю 6,1 кВт*год.
Максимальна сукупна віддача силової установки у Brabus збільшена до 1000 к.с., час розгону до 100 км/год скоротився з 2,8 до 2,6 с, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 320 км/год.
Салон повністю перешитий та щедро декорований карбоном. На демонстраційному екземплярі у шкіряній оббивці передніх крісел одночасно використовуються орнаменти у вигляді черепашок та цифр 77, що вказують на рік заснування компанії Brabus – 1977-й.
Демонстраційний зразок купе Brabus 1000 коштує 532 496 євро, тоді як “базове” купе Mercedes-AMG GT 63 S E Performance зараз коштує в Німеччині мінімум 219 674 євро.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україну привезли найдорожчий електричний кросовер Smart Elf #3 Brabus.