in

З запасом ходу до 650 км: електричний кросовер Jeep Compass представили офіційно

Міський кросовер Jeep Compass третього покоління представили офіційно. В його основі лежить платформа STLA Medium концерну Stellantis, тобто доопрацьована французька архітектура EMP2.

Новачок виконаний в сучасному стилі марки. На вибір запропоновано шість кольорів кузова. Важливо, що новий Jeep Compass виявився помітно більшим за попередника: довжина зросла з 4,40 до 4,55 м, ширина – з 1,82 до 1,90 м, висота – з 1,63 до 1,67 м. Колісна база – 2,80 м проти 2,64 м у колишньої моделі.

Compass має непогану позашляхову геометрію: навіть передньопривідні версії мають кут в’їзду 20 градусів, кут рампи 15 градусів і кут з’їзду 26 градусів. Паспортний кліренс становить 200 мм. В інтер’єрі нового кросовера теж використовуються позашляхові мотиви: прості форми, великі і незграбні деталі. Перед водієм встановлений 10-дюймовий дисплей панелі приладів.

По центру передньої панелі із практичною поличкою розташувався 16-дюймовий екран медіасистеми. Під ним – сенсорний пульт клімат-контролю з центральною рукояткою. Електроніка підтримує оновлення “по повітрю”, є автопілот другого рівня. На центральному тунелі розташувалися кругла шайба керування трансмісією та яскраво-червоний важіль вибору їздових режимів Selec-Terrain.

Серед опцій заявлені матричні фари, крісла з вентиляцією та підігрівом, панорамний дах, парктронік та камери кругового огляду. Завдяки збільшеним габаритам на 55 мм збільшено відстань між рядами сидінь, а об’єм багажника зріс із 505 до 550 літрів. Спинка заднього дивана складається у пропорції 40/20/40.

Базова гібридна версія (145 к.с.) оснащена турботрійкою 1.2 PureTech з 48-вольтовим електромотором, вбудованим у шестиступінчастий “робот” з двома зчепленнями. Плагін-гібрид створений на основі турбочетвірки потужністю 150 к.с., а електромотор у семиступінчастому “роботі” розвиває вже 125 к.с. Пікова віддача установки – 195 к.с. Обидва гібриди мають тільки передній привід.

Електричний Jeep Compass e представлений у трьох модифікаціях. Базова має єдиний електромотор (213 к.с.) на передній осі та акумулятор ємністю 73,7 кВт*год, який дозволяє кросоверу проїхати 508 км за циклом WLTP. Середня версія має потужніший двигун (231 к.с.) і збільшену батарею (96,3 кВт*год), якої вистачить вже на 650 км. На вершині гами розташувалася єдина повнопривідна модифікація із двома електромоторами загальною потужністю 375 к.с. Такий Compass 4x має паспортний запас ходу 600 км. Електромобіль підтримує зарядку від “волбоксів” на 22 кВт, а від терміналів постійного струму – до 160 кВт.

Виробництво Jeep Compass для Старого Світу вестиметься в Італії (там Compass прописався ще в 2019 році), перші машини дістануться покупців у четвертому кварталі цього року. Проте замовити їх можна вже зараз за ціною від 41 тисяч євро.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні стартували продажі електричного кросовера Jeep Avenger.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Технічний фестиваль Old Car Land у музеї “Колеса Історії”: названі переможці та найцікавіші авто

Від 65 800 євро: Audi A6 перетворили на плагін-гібрид