У мережі з’явилися перші подробиці про електричного «первістка» Bentley.
Першою електричною моделлю британської люксової марки Bentley стане розкішний седан з «високою посадкою», про це повідомив Autocar. За інформацією видання, прем’єра електричного «первістка» марки відбудеться не раніше 2025 року.
В основу моделі ляже електрична платформа PPE, яка розробляється компанією Audi в рамках проекту «Артеміда» (Project Artemis). Основою для дизайну седана стане торішній концепт EXP 100 GT, а кузов «відточать» для забезпечення аеродинамічної ефективності та оптимізації запасу ходу.
Пізніше компанія планує вивести на ринок цілу електричну лінійку, яку спроектують у відповідності до преміального рівня марки, але при цьому вона буде істотно відрізнятися від нинішньої. Як сказав в інтерв’ю виданню голова Bentley Адріан Халлмарк, компанія ще не вирішила, чи будуть майбутні електричні моделі мати шильдик та родовід існуючих моделей з двигуном внутрішнього згоряння. Та наголосив, що вже з 2026 року всі нові моделі Bentley будуть повністю електричними або гібридними.
На думку топ-менеджера, до 2025 року з’являться батареї ємністю 110-120 кВт•год, що дозволить забезпечити більш великим автомобілям запас ходу у 400-500 км. Тому у найближчі п’ять-десять років для повнорозмірних моделей, для яких, за словами Халлмарка, потрібні батареї ємністю не менше 150 кВт•год, Bentley продовжить використовувати гібридні силові установки. Повністю електричними агрегатами планують оснащувати тільки компактні та середньорозмірні автомобілі. Іншими словами, чекати появи великого електромобіля, який зрівняється габаритами з Continental GT або Flying Spur, раніше 2030 року не варто.
«Ми вважаємо, що средньорозмірні електромобілі стануть можливими в діапазоні 2025-2030 років, а більші електричні автомобілі з’являться після 2030 року, тому 2030 рік – це дата, коли ми плануємо все змінити», – сказав голова Bentley.
Як раніше повідомляв Autogeek, до 2030 року всі моделі Bentley будуть «зеленими».
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: