Компанія Xiaomi працює на китайському ринку як автовиробник менш як два роки, але їй вдався неймовірно потужний старт, підкріплений ажіотажним попитом на перші дві моделі.
Так, автозавод Xiaomi у Пекіні випустив 500-тисячний електромобіль. Засновник та гендиректор Xiaomi Лей Цзюнь особисто приїхав на завод, щоб відсвяткувати цю важливу віху.
Автомобільний підрозділ Xiaomi було створено у 2021 році, його дебютною моделлю став електроседан Xiaomi SU7 на розробленій з нуля модульній платформі Modena, він вийшов на китайський ринок у березні 2024 року. У червні поточного року у продаж надійшов кросовер Xiaomi YU7, збудований на тій же платформі.
Автозавод Xiaomi у Пекіні теж збудований з нуля, але перші місяці він працював під ліцензією автоконцерну BAIC, і лише в липні минулого року Xiaomi отримала від китайської влади власну ліцензію автовиробника. Минулого року потужність заводу становила 150 000 машин на рік, а цього року було збільшено до 300 000.
Офіційно Xiaomi продає свої електромобілі поки що тільки в Китаї. З січня по жовтень цього року Xiaomi продала 315 376 машин за початкового плану 350 000 машин на цей рік. 500-тисячним за рахунком став кросовер Xiaomi YU7 зеленого кольору, для досягнення цієї цифри компанії знадобилося всього 602 дні.
З урахуванням того факту, що Xiaomi має лише дві моделі, її успіх можна назвати приголомшливим, незважаючи на масу виявлених споживачами проблем з якістю та безпекою. Успіху сприяли сильно розкручене на ринку смартфонів та іншої споживчої електроніки ім’я Xiaomi.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні вперше виставили на продаж електромобіль Xiaomi SU7.


