in

Вже за кілька років: експерти спрогнозували дефіцит критично важливих матеріалів для електромобілів

Глобальний перехід автомобільної промисловості до електромобілів прискорюється. На цьому фоні в останньому звіті McKinsey попереджає про значне навантаження на ланцюжок поставок критичних для виготовлення акумуляторних матеріалів до 2030 року.

Очікується, що продажі електромобілів зростуть з 4,5 мільйонів одиниць у 2023 році до 28 мільйонів на рік до кінця десятиліття. Цей безпрецедентний попит чинить тиск на доступність основних матеріалів, таких як літій, високочистий марганець і графіт.

Хоча літій-залізо-фосфатні (LFP) батареї зменшують залежність від дефіцитних матеріалів, таких як кобальт і нікель, вони все ще значною мірою залежать від літію, марганцю та графіту. Перехід на батареї LFP дає деяке полегшення для промисловості, але не усуває дисбаланс у ланцюжку постачання.

Крім того, на видобуток сировини та переробку цих матеріалів припадає близько 40% загальних викидів батареї електромобілів. У звіті McKinsey підкреслюється, що скорочення викидів у цих процесах має вирішальне значення.

На щастя, є кілька нових технологій виробництва акумуляторів, які досягнуть рівня виробництва до 2030 року, включаючи кілька твердотільних складів, які використовують різні матеріали. І вже є кілька випробувальних установок для відновлення літію з геотермальних джерел води.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis і CATL будують в Іспанії завод з виробництва батарей для електромобілів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Через проблеми з конструкцією: електромобілі Porsche поки не можуть перевершити авто з ДВЗ у динаміці

Volkswagen придумав, як врятувати заводи в Німеччині для електромобілів та гібридів