in

Інвестиції закінчилися: виробник електричних вантажівок Volta оголосив про банкрутство

Ще один стартап із виробництва електромобілів не впорався з фінансовими проблемами. Заяву про банкрутство подає шведський виробник електровантажівок Volta Trucks, заснований у 2019 році. Найближчим часом це зроблять основне торгове підприємство Volta Trucks Limited в Англії та інші підрозділи компанії.

Як йдеться в офіційній заяві, зусилля останніх місяці із залучення капіталу не увінчалися успіхом. Близько 300 млн євро інвестицій, отриманих на початку діяльності Volta, закінчилися, а знайти нових інвесторів не вдалося.

Ще однією причиною банкрутства у стартапі називають проблеми з постачанням акумуляторів. Справа в тому, що компанія Proterra, яка мала постачати акумуляторні блоки для тягачів, теж подала заяву про банкрутство.

Свою першу і, схоже, єдину електровантажівку Zero шведський стартап представив у 2020 році. 16-тонний тягач із футуристичним дизайном та центрально розташованим водійським сидінням проїжджав без підзарядки 201 км. Таку «дальнобійність» йому забезпечувала батарея ємністю 225 кВт•год.

Серійне виробництво Zero планували налагодити на заводі Steyr в Австрії. За деякими даними, стартапу вдалося зібрати понад 5000 замовлень, але фінансові проблеми не дозволили їх виконати. Також ускладнили життя Volta такі великі гравці, як Volvo та Mercedes-Benz, які випустили свої електричні вантажівки. 

Їхніми жертвами стали деякі інші виробники електромобілів, які тільки розпочали свій бізнес. Зокрема, американська компанія Lordstown Motors із Огайо, яка так і не встигла реалізувати жодного зі своїх проєктів. Заснована у 2018 році, вона оголосила про банкрутство 27 вересня 2023 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, електрична вантажівка Nikola спалахнула вдруге за місяць.

За матеріалами: Carscoops

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Футуристичний дизайн та салон-вітальня: Nissan анонсував автономний електричний мінівен  

Заборонений у США квадроцикл Tesla Cyberquad почнуть продавати в Європі