in

Випускатимуть гібридні кросовери: у Іспанії відродили забутий бренд Ebro

Марка Ebro була заснована в 1954 році – під нею іспанська компанія Motor Iberica випускала ліцензійні англійські вантажівки Ford та сільськогосподарські трактори. Пізніше було запущено складання моделей Alfa Romeo, Avia та Jeep, а також легких вантажівок власної розробки.

Нова ера почалася в 1979 році, коли третина акцій компанії Motor Iberica викупила Nissan і в Іспанії стартувало виробництво японських моделей під маркою Ebro. У 1987 році іспанський бізнес повністю перейшов у власність японської компанії, і локальний бренд Ebro швидко залишився без роботи: навіть комерційні моделі місцевої розробки перейшли під марку Nissan.

Переформатоване підприємство Nissan Motor Iberica успішно пропрацювало понад тридцять років, але пандемію коронавірусу пережити не змогло. У 2020 році Nissan оголосив про згортання виробництва в Іспанії з економічних міркувань, і вже в 2021 році виробництво венів Nissan NV200 та пікапів Nissan Navara на заводі поблизу Барселони було припинено. Без роботи залишилося три тисячі працівників.

Зупинені заводи та марка Ebro перейшли консорціуму із чотирьох іспанських компаній, який спочатку взяв назву EcoPower Automotive, але швидко був перейменований на EV Motors. Спочатку нові господарі планували організувати випуск електричних пікапів на базі моделі Nissan Navara, проте цей проект зависнув після будівництва ходових прототипів. Згодом іспанцям вдалося домовитися з Chery про локальне виробництво її автомобілів під місцевою маркою Ebro.

У листопаді 2024 року були анонсовані бензинові кросовери Ebro S700 і Ebro S800 – обидва з турбомотором на 1,6 л (147 к.с.) і переднім приводом. Від китайських моделей нові іспанські авто відрізняються фактично лише логотипами та шильдиками. Ціни в Іспанії від 28 тисяч і від 33 тисяч євро відповідно.

Цього ж року світ побачили плагін-гібриди S700 PHEV і S800 PHEV. Причому заявлені ціни в Іспанії такі самі, як і на бензинові аналоги. Складання всіх моделей за циклом CKD (зі зварюванням та фарбуванням кузовів) організовано на колишньому японському заводі поряд з Барселоною. Нові господарі бренду Ebro мають намір інвестувати у розширення виробництва та локалізацію 400 млн євро до 2029 року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Infiniti розповіли, де збиратимуть електромобілі.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Випускатиме електромобілі та плагін-гібриди: Freelander перетворять на окремий бренд авто