Поповнювати заряд пропонують від спеціально обладнаних автомагістралей.
Вчені американського приватного дослідницького університету Cornell University (Корнельський університет) розробили технологію зарядки батарей під час руху електромобілів. Керував розробками доцент кафедри електротехніки та обчислювальної техніки університету Хуррем Афріді (Khurram Afridi). Протягом останніх семи років він працював над проектом по впровадженню інфраструктури для бездротової зарядки автомобілів на дорогах США.
Ідея полягає в обладнанні автомагістралей смугами для підзарядки: у дорожнє полотно встановлюються спеціальні металеві пластини, підключені до лінії електропередач та високочастотного інвертору. Ці пластини створюють змінні електричні поля, які притягують та відштовхують пари пластин, прикріплених до дна електромобіля, виробляючи енергію.
Рухаючись такою смугою, електромобіль зможе підживити свою батарею під час руху. Створена вченими система, здатна визначити який саме автомобіль рухається по смузі, щоб пізніше надати рахунок на оплату. Передбачається, що проект буде готовий до масштабного розгортання на американських дорогах загального користування через 5-10 років.
За допомогою створеної у Cornell University технології можна заряджати батареї автомобілів з дорожнім просвітом до 18 см. Наразі система дозволяє повністю поповнити батарею такого автомобіля, як Nissan Leaf за 4-5 годин. Единий недолік системи – необхідність капітального ремонту доріг загального користування, а це вимагає величезних капіталовкладень.
Як раніше повідомляв Autogeek, новий зарядний робот Mochi може самостійно знаходити електромобіль та підзаряджати його.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: