Volvo Cars і Northvolt відкриють новий завод із виробництва акумуляторів у шведському місті Ґетеборг. Завод розпочне роботу у 2025 році, надавши до 3000 робочих місць, і доповнить запланований науково-дослідний центр, який було анонсовано у грудні в рамках інвестицій розміром близько 30 млрд шведських крон (понад 3 млрд доларів США).
Співпраця із європейським постачальником акумуляторів Northvolt та відкриття нового заводу прискорять електрифікацію Volvo Cars, адже до 2030 року компанія прагне виробляти й продавати повністю електричні автомобілі.
Будівництво заводу розпочнеться у 2023 році: там вироблятимуть найсучасніші акумуляторні елементи, спеціально розроблені для електромобілів Volvo і Polestar наступного покоління.
Очікується, що завод поставлятиме акумулятори приблизно для півмільйона автомобілів на рік, його потенційна річна потужність із виробництва акумуляторних елементів – до 50 ГВт·год.
Новий акумуляторний завод розташовуватиметься у Швеції, м. Ґетеборг. Це забезпечить швидкий доступ до найбільшого автомобільного заводу Volvo Cars та потужного трубопроводу постачання відновлюваної енергії.
«Партнерство з Northvolt щодо акумуляторних батарей є ключовим для наших стратегічних амбіцій у сфері електрифікації, – зазначив Хокан Самуельссон, виконавчий директор Volvo Cars. – Ми прагнемо стати лідером у сегменті преміальних електромобілів і продавати лише повністю електричні автомобілі до 2030 року».
Головним принципом партнерства між Volvo Cars і Northvolt є екологічне виробництво. Завод працюватиме на енергії, отриманій із невикопних джерел, із акцентом на розвиток відновлюваних джерел енергії у регіоні. Ефективність використання ресурсів та циклічність – це пріоритет інженерних рішень.
«Створення цієї гігафабрики у Ґетеборзі є рішучим кроком: як для продовження трансформації одного з найдинамічніших автомобільних регіонів у світі, так і для того, щоб стати провідним світовим постачальником екологічних акумуляторів», – зазначив Пітер Карлссон, співзасновник і головний виконавчий директор Northvolt.
Виробництво акумуляторів для електромобілів становить значну частку загального обсягу викидів вуглецю за весь життєвий цикл кожного авто. Volvo Cars і Polestar зможуть зменшити вплив на екологію, пов’язаний з отриманням акумуляторів та виробництвом майбутніх автомобілів. Це стане можливим саме завдяки співпраці з Northvolt та виготовленню акумуляторів поблизу своїх виробничих потужностей у Європі.
За словами керівника відділу інжинірингу та експлуатації Volvo Cars Хав’єра Варели, новий завод у Ґетеборзі підтримає амбіції компанії щодо створення повністю кліматично нейтральної виробничої мережі. Це означає і забезпечення якісними акумуляторами на довгі роки. Партнерство з Northvolt – це також переваги від прямого ланцюга виробництва і застосування акумуляторів: від сировини і безпосередньо до авто.
Northvolt і Volvo Cars планують, що їхній спільний завод стане одним із найбільших заводів із виробництва акумуляторних батарей у Європі. Керівником виробничої компанії Volvo Cars та Northvolt призначено Адріана Кларка, колишнього виконавчого директора Tesla.
Науково-дослідний центр почне функціонувати у 2022 році. Volvo Cars – один із небагатьох автомобільних брендів, який вводить розробку і виробництво акумуляторних батарей у свої комплексні інженерні можливості.
Партнерство між Volvo Cars і Northvolt зосереджене на розробці індивідуальних акумуляторів і концепцій інтеграції автомобілів. Власникам Volvo і Polestar це забезпечить великий запас ходу і швидке заряджання. Розробка та виробництво акумуляторів є важливими для Volvo Cars і Polestar, оскільки акумулятор репрезентує найбільшу складову індивідуальної собівартості в електромобілі, а також основну частку карбонового сліду.
Наприкінці 2023 року також розпочнеться набір висококваліфікованих інженерів і керівників груп для просування проекту, зокрема затребуваними є оператори і технічний персонал.
Як раніше повідомляв Autogeek, переробка акумуляторів для електромобілів є прибутковою справою й наразі вже може приносити прибуток.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: