in

Volkswagen почав випробування автономних автомобілів ID.Buzz у США

Американський підрозділ Volkswagen Group (VWGoA) запустив програму випробувань автономної мобільності та транспорту (ADMT). Найближчими тижнями на американських дорогах з’являться 10 електричних мікроавтобусів Volkswagen ID.Buzz, оснащених системами автономного управління.

Спочатку вони курсуватимуть у центрі та східній частині Остіна, штат Техас. Мета німецького концерну – запуск у 2026 році служби автономного таксі. Під час тестових заїздів у салонах електрофургонів перебуватимуть водії, готові за необхідності взяти керування на себе. У просторі автономні ID.Buzz орієнтуватимуться за допомогою лідара, радара та камер.

У галузі безпілотного водіння Volkswagen співпрацює з кількома стартапами та компанії. Зокрема технології для ID.Buzz AD (autonomous driving, автономне водіння) розробила ізраїльська хай-тек компанія Mobileye, яка з 2017 року належить Intel.

У 2019 році Volkswagen інвестував 2,6 мільярда доларів в Argo AI, стартап створення автономних транспортних засобів із Піттсбургу. Але восени минулого року ця співпраця завершилася. Німецький концерн найняв близько 100 членів команди Argo AI з досвідом роботи з платформами й застосунками для керування автопарками та придбав центр стартапа в Остіні.

Власний підрозділ із розробки програмного забезпечення для безпілотників є й у Volkswagen. Як зазначають у концерні, команда розробників Cariad співпрацює із ізраїльською Mobileye.

Безпілотники Volkswagen вже експлуатуються у Гамбурзі, Німеччина. У цьому проєкті концерн співпрацює із сервісом каршерингу Moia. З 2025 року на вулицях Гамбурга зʼявляться ID.Buzz AD.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний мінівен Volkswagen ID. Buzz випробували “лосиним тестом” і зняли на відео.

За матеріалами: InsideEVs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Погано закріпили ремені безпеки: Mercedes відкликає електроседани EQS

Низькі ціни на електромобілі можуть вбити автовиробників, – топ-менеджер Volkswagen