in

Водневий кросовер Honda CR-V з режимом електромобіля показали офіційно

Японський автовиробник офіційно представив кросовер Honda CR-V на водневих паливних елементах з двома лючками “паливного баку”. Зазвичай, пара лючків означає, що один із них призначений для паливного бака для живлення двигуна внутрішнього згоряння. Однак новий кросовер від Honda не має ДВЗ. Натомість він поєднує водневі паливні елементи із акумуляторною батареєю.

У компанії кажуть, що новинка – це єдиний електричний легковий автомобіль на паливних елементах, виготовлений в Америці. Кросовер Honda CR-V e:FCEV приводиться у рух встановленим спереду електромотором потужністю 174 кінських сили.

Резервуар для стисненого водню має ємність 4,3 кілограма, якого достатньо для запасу ходу у 432 км. Окремо встановлена тягова батарея на 17,7 кВт*год також може забезпечити додаткові 46 км дальності ходу.

Версія e:FCEV також має функцію двонаправленої зарядки. У компанії кажуть, що повністю переналаштували підвіску кросовера на обох осях. CR-V e:FCEV спереду використовує стійки MacPherson та багатоважільну підвіску ззаду.

Новий кросовер – це перша модель Honda, яка використовує друге покоління модуля паливних елементів, які виготовлені в Мічигані та розроблені спільно з General Motors.

Honda доклала певних зусиль, щоб візуально відокремити водневу версію від CR-V з ДВЗ. Дизайнери змінили передні крила та бампер, а також кришку багажника, оптику та встановили на машині нові 18-дюймові чорні легкосплавні диски. Анонсовано, що воднева Honda CR-V e:FCEV буде доступна для оренди в Каліфорнії вже цього року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Sony і Honda готують одразу три нових електромобілі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Apple закрив програму створення власного електромобіля

Мережа YASNO E-Mobility запровадила нову функцію для автоматичного заряджання електромобілів: як вона працює