in

Новий гібрид Honda CR-V навчили працювати суто на електротязі: як це реалізовано

Honda опублікувала коротке відео майбутнього кросовера CR-V на водневих елементах, дебют якого запланований на 2024 рік. Воднева версія популярного автомобіля все ще покрита камуфляжем, але демонструє додаткові функції, які стали можливими завдяки наявності акумулятора.

Відомо, що Honda CR-V FCEV стане першим у Північній Америці та Європі серійним автомобілем, який поєднує в собі акумуляторну батарею з силовою установкою на водневих паливних елементах. Наявність акумуляторної батареї означає, що кросовер можна заряджати як звичайний електромобіль, коли поблизу немає водневої заправки.

Це зробить його менш залежним від мережі заправок водневим паливом, яка все ще досить обмежена. Крім того, функція двонаправленої зарядки дозволить власникам використовувати заряд батареї для живлення інших електронних пристроїв.

Honda ще не оголосила ємність батареї та розмір баків для водню, тому ніхто не знає запас ходу моделі. Нова трансмісія, розроблена у співпраці з General Motors, коштує на третину дорожче, ніж Honda Clarity Fuel Cell, але вдвічі довговічніша.

Візуально електромобіль на паливних елементах від Honda має оновлену носову частину з тоншою решіткою радіатора та збільшеними бамперами, що відрізняє його від бензинового CR-V. Honda CR-V FCEV буде вироблятися на заводі в Марисвілі в Огайо. Крім Північної Америки, кросовер також буде пропонуватися на ринку Японії.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota переведе позашляховик Land Cruiser та мінівен HiAce на водень.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Mercedes-Benz кардинально змінить дизайн та назви нових електромобілів: що трапилось

Електромобіль на автопілоті, а водій – напідпитку: у жахливій аварії загинув працівник Tesla