in

Вірять у Байдена: у США зросла кількість дилерів, що виступають проти розвитку ринку електромобілів

Після листа від американських дилерів із закликом сповільнити розвиток ринку електромобілів в США, надісланого в листопаді минулого року президенту США Джо Байдену, до цієї ініціативи приєдналося ще більше автосалонів. Об’єднання дилерів готується надіслати другого листа президенту з проханням переглянути запропоновані правила.

За даними Automotive News, майже 5000 американських дилерів на чолі з Мікі Андерсоном, генеральним директором Baxter Auto Group, вважають, що перехід до електромобілів надто швидкий, що є непрактичним для багатьох споживачів.

“Трагедія тут полягає в тому, що якби виробники були справді вільні створювати автомобілі, які б піклувались про споживачів, то ми б продавали набагато більше електромобілів і гібридів”, – сказав Андерсон Automotive News.

Дилери стверджують, що такі фактори, як відсутність доступних електромобілів і нерозвинена інфраструктура зарядок суттєво заважають переходу країни на електротягу та до заборони машин з ДВЗ треба вирішити ці нагальні проблеми.

Попри побоювання дилерів, ані Байден, ані його адміністрація ще не заборонили автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння. Проте штат Каліфорнія, який вважається лідером у впровадженні електромобілів, має намір припинити продажі авто з ДВЗ до 2035 року.

Національна асоціація автомобільних дилерів хоче, щоб регулятори застосували “більш реалістичний, дружній до споживача підхід до впровадження електромобілів”. У організації поточну пропозицію вважають “занадто швидкою”, і вважають, що ринок не готовий до такого серйозного коригування.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Джо Байден випробував перший в світі електричний позашляховик Hummer.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Європа може відкласти заборону авто з ДВЗ: названа нова дата

Tesla відкликає майже 200 000 електромобілів через збій електроніки: у чому проблема