in ,

Відтепер електрифікований: представлено новий Nissan X-Trail. Всі характеристики

Сьогодні, 6 вересня 2022 року, відбулася загальноєвропейська презентація нового електрифікованого Nissan X-Trail четвертого покоління. У світі було продано майже сім мільйонів автівок X-Trail, що робить його одним із найпопулярніших у світі сімейних кросоверів для активного відпочинку.

У новій версії цієї моделі Nissan спирався на усталену філософію всіх трьох попередніх поколінь X-Trail: м’язистий дизайн, утилітарність і широкі можливості повного приводу. Новий X-Trail буде доступний у п’яти та семимісній конфігурації: виберіть зручний варіант для подорожей із великою родиною чи друзями.

Новий Nissan X-Trail 2022

Завдяки новій платформі Alliance CMF-C, у якій втілюються перспективне проєктування, інновації та передові технології, новий X-Trail знову підніме планку в сегменті кросоверів. Клієнти, яким до смаку пригоди, насолодяться поліпшеними динамічними характеристиками та передовими технологіями електрифікації, представленими в новому поколінні X-Trail.

«Заміна легендарної моделі на кшталт X-Trail, — це величезна відповідальність. Він зарекомендував себе як автомобіль для сімейних подорожей, тому ми знаємо, що цінують наші клієнти. У четвертому поколінні X-Trail ми створимо передумови для активного відпочинку завдяки вдосконаленій електрифікованій повнопривідній силовій установці та інтуїтивним і зручним технологіям», — говорить Франсуа Бейлі (Francois Bailly), старший віцепрезидент, головний директор з питань планування компанії Nissan у регіоні AMIEO.

Сучасний м’язистий дизайн створює відчуття міцності, зберігаючи актуальність

Основним чинником привабливості попередніх трьох поколінь X-Trail був характерний стиль, який створював заспокійливе відчуття надійності та міцності, але не був агресивним.

І екстер’єр, і інтер’єр нового X-Trail показують універсальний та авантюрний дух автомобіля. У екстер’єрі виділяються фірмові елементи дизайну Nissan: панорамний дах і V-подібна решітка радіатора. Фронтальний ракурс обрамляють виразні фари, вбудовані у передній бампер із денними ходовими вогнями та покажчиками поворотів, розташованими вздовж лінії між дверима та кузовом.

Новий Nissan X-Trail 2022

З боків м’язисті передні та задні колісні арки виділяють X-Trail з-поміж інших автомобілів на дорозі, а вставки в основі дверей забезпечують плавність ліній.

Задня стійка у формі дельфінячого плавця створює атлетичний вигляд задньої частини автомобіля, три чверті якої охоплюють панорамні фари.

Ззаду місце кріплення номерного знака зверху та знизу виділяється прямою горизонтальною лінією, а роздільні задні ліхтарі створюють широкий отвір для багажника. Вигнута срібляста панель під заднім бампером показує авантюрний характер X-Trail.

Новий Nissan X-Trail 2022

Серед ключових аеродинамічних особливостей — «тривимірні» дефлектори в нижній частині передньої панелі, активна заслінка в решітці радіатора для керування потоком повітря в моторному відсіку, особлива форма передньої стійки, кришки на днищі для керування потоком повітря під автомобілем, а також унікальна «повітряна завіса», яка точно спрямовує потік повітря від передньої частини X-Trail до його боків.

Клієнти також цінують можливість персоналізувати свій автомобіль. Саме тому новий X-Trail буде доступний у 10 кольорах кузова з п’ятьма двоколірними комбінаціями — усього 15 варіантів на вибір.

Силова установка e-POWER

Новий X-Trail стане другою моделлю в європейській лінійці Nissan, яка буде оснащена інноваційною системою e-POWER. Ексклюзивна система e-POWER від Nissan — це унікальний підхід до електрифікації, який забезпечить відчуття водіння електромобіля без потреби в його підзаряджанні.

Система e-POWER була вперше представлена у 2017 році у Японії на Nissan Note, який став найпопулярнішим автомобілем, адже клієнтам сподобалося поєднання плавності руху без зусиль та відсутністю потреби у заряджанні автомобіля.

Нова система e-POWER X-Trail складається з акумулятора великої місткості та силової установки, інтегрованої з бензиновим двигуном зі змінним ступенем стиснення, генератором, інвертором і переднім електромотором потужністю 150 кВт. Ця унікальна силова установка означає, що колеса приводяться в рух лише електромотором, який забезпечує миттєву лінійну реакцію акселератора.

Щоб задовольнити типові потреби європейських споживачів у їхніх щоденних поїздках, у новому X-Trail силову установку e-POWER було суттєво оновлено. Японський Note мав бензиновий двигун 1,2 л, який заряджав акумуляторну батарею, видаючи потужність 106 к.с. Для європейського ринку його замінили на 1,5-літровий бензиновий турбодвигун зі змінним ступенем стиснення та вихідною потужністю 150 кВт (204 к.с.).

Унікальною особливістю e-POWER є те, що бензиновий двигун використовується винятково як бензогенератор, а колеса приводяться в рух електромотором. Це означає, що двигун завжди працюватиме в оптимальному діапазоні, що забезпечує високу паливну економічність в умовах міста.

Завдяки суто електричному приводу відсутня затримка, як у випадку з двигуном внутрішнього згоряння чи традиційною гібридною системою. Миттєва реакція забезпечує високий крутний момент і динамічне прискорення, що зробить обгін або виїзд на шосе легшим і більш упевненим.

Невіддільною особливістю силової установки e-POWER є «лінійне регулювання» роботи бензинового двигуна, що гарантує відповідну частоту обертів відносно швидкості руху автомобіля та запобігає ефекту «збільшення обертів» традиційних гібридів у разі різкого прискорення. Другою перевагою є те, що двигун працює в оптимальному діапазоні — зазвичай низьким в умовах міста й передмістя.

Окрім цих переваг, силова установка e-POWER гарантує тихий рух. Наприклад, за швидкості 40 км/год звук в автомобілі на 8 дБ нижчий, ніж у конкурентів.

Режим e-Pedal Step

З огляду на те, що близько 70 % часу за кермом проводиться в місті та приміських районах, Nissan розробив цілком новий режим e-Pedal Step, який передбачає керування лише однією педаллю. Покликана зменшити багаторазове навантаження під час міської їзди, коли водій змушений часто переставляти ногу між педаллю газу та гальмами, система e-Pedal Step допомагає прискорюватися та гальмувати лише за допомогою педалі газу.

Спершу систему потрібно активувати за допомогою перемикача на центральній консолі, після чого можна виконувати прискорення шляхом натискання на педаль газу, як зазвичай. Після відпускання педалі газу e-Pedal Step загальмує X-Trail на 0,2 g. Цього вистачить для ввімкнення стоп-сигналів і сповільнення до «повзучої» швидкості, а не до повної зупинки. Це забезпечує максимально плавне паркування на низькій швидкості. Водії швидко регулюють силу натискання педалі газу, щоб зберігати плавність руху та забезпечити інтуїтивне, менш вимогливе водіння в умовах міста.

ДВЗ у версії Mild hybrid

Попри безумовно вищий попит на версію X-Trail із системою e-POWER, модель також пропонуватиметься з 1,5-літровим турбодвигуном зі змінним ступенем стиснення, що традиційно приводить у рух колеса. Двигун матиме вихідну потужність 120 кВт (163 к.с.) і крутний момент 300 Нм, і надаватиметься лише в конфігурації з переднім приводом. Потужність передаватиметься на колеса за допомогою безступеневої трансмісії Xtronic. Під час спокійної їзди або легкого прискорення двигун перемикається на високий ступінь стиснення для оптимізації витрати пального, натомість у ситуаціях, що потребують від автомобіля більшої продуктивності, ступінь стиснення знижується.

Силова установка також оснащена помірною гібридною технологією 12 В. Система має функції Torque Assist, Extended Idle Stop, Quick Restart і Coasting Stop, що сприяють економії пального та зниженню рівня викидів CO2.

Енергія, що відновлюється шляхом регенерації під час сповільнення, зберігається в літій-іонній батареї. Ця накопичена енергія потім використовується для роботи систем автомобіля, коли двигун зупинено, наприклад під час зупинки на червоне світло. Крім того, під час прискорення крутний момент може збільшуватися приблизно на 6 Нм.

Система e-4ORCE

Нова система повного приводу, спеціально розроблена для електрифікованих силових установок Nissan, представлена на абсолютно новому X-Trail для європейського ринку. e-4ORCE забезпечує надійне зчеплення з дорогою та впевнене прискорення за будь-яких умов завдяки передовій технології повного приводу Nissan. Буква «e» в e-4ORCE означає повністю електричний привід Nissan. «4ORCE» означає фізичну потужність і енергію автомобіля, а «4» означає контроль повним приводом. Ця система також представлена в електричному кросовері Ariya, який буде випущений пізніше в цьому році.

Потужна система з двома електромоторами має загальну потужність 157 кВт (213 к.с.) завдяки двигуну потужністю 94 кВт, встановленому позаду, який забезпечує різке прискорення від 0 до 100 км/год лише за 7 секунд. Система e-4ORCE має в 10 000 разів швидшу реакцію на зміну зчеплення коліс з поверхнею та розподіл крутного моменту, аніж механічна система повного приводу. Крім того, постійний перерозподіл крутного моменту та майже ідеальний баланс ваги сприяють підвищеній керованості та комфорту, забезпечуючи потужну, але плавну роботу автомобіля.

Система e-4ORCE керує вихідною потужністю та ефективністю гальмування кожного колеса, забезпечуючи плавність і стабільність, а отже, сприяє впевненості водія, дотримуючись наміченої траєкторії руху практично на будь-якому дорожньому покритті й не вимагаючи зміни стилю водіння чи зусилля. Наприклад, під час повороту на засніженій дорозі автомобіль може точно дотримуватись наміченої водієм траєкторії завдяки високоточному керуванню мотором, розподілом крутного моменту та гальмами. Вміле долання широкого спектра дорожніх покриттів робить водіння більш приємним, даючи водієві впевненість у багатьох сценаріях водіння.

Інженери вдосконалили технологію точного керування та електромотори системи e-4ORCE для забезпечення неперевершеного комфорту під час подорожі. Крени автомобіля зведено до мінімуму завдяки додаванню до звичайного рекуперативного гальмування переднім мотором, яке використовується сьогодні в типових електричних і гібридних системах, рекуперативного гальмування заднім мотором.

Окрім оптимізації розподілу крутного моменту між передніми та задніми колесами, система застосовує незалежне керування гальмами на кожному з чотирьох коліс, щоб максимізувати силу повороту, створювану кожним колесом. Завдяки цьому входження у повороти точно відповідає намірам водія, майже не потребуючи додаткових налаштувань кермування.

«X-Trail з технологіями e-POWER та e-4ORCE посяде унікальне місце у своєму сегменті як єдиний семимісний сімейний кросовер з електрифікованою силовою установкою. X-Trail — це ідеальний автомобіль для сучасної сім’ї, яка віддає перевагу активному відпочинку», — заявила Кліодна Лайонс (Cliodnha Lyons), віцепрезидент із планування продуктів Nissan у регіоні AMIEO.

Інтер’єр преміумкласу

Інтер’єр Nissan X-Trail встановлює новий стандарт у сегменті завдяки вишуканій атмосфері, оригінальному дизайну та високому рівню комфорту.

Удосконалені технології Nissan Intelligent Mobility завжди під рукою водія, втілюючи комфорт і якість у кожному дотику. З новими матеріалами преміумкласу, інтелектуальними функціями та продуманими деталями салон X-Trail стає втіленням передового дизайну та практичності.

Велику увагу приділено ергономіці й тактильним властивостям перемикачів і кнопок, що вирізняються високою якістю. Дослідження чітко показали, що клієнти віддають перевагу простим у використанні базовим функціям, тому X-Trail має прості, інтуїтивно зрозумілі елементи керування обігрівом/кондиціонуванням повітря, а також кнопки, що керують функціями центрального екрана, як-от аудіо та навігація.

У верхній частині плаваючої центральної консолі знаходяться електронний перемикач передач, селектор режиму водіння та подвійні підсклянники, а також бездротовий зарядний пристрій на 15 Вт для смартфонів. У комбінованому підлокітнику переднього сидіння є простір для зберігання речей із відкидною кришкою. Кришка відкидається в боки, що полегшує доступ для пасажирів задніх сидінь, на відміну від кришки, що відкидається назад.

Під верхнім ярусом плаваючої консолі є місце для зберігання сумочки або планшета, що забезпечує оптимальне використання простору, адже в сімейному автомобілі не буває зайвого місця.

Нове комфортне підсвічування салону білого кольору з рівномірним розподілом створює атмосферу спокою та гармонії.

Практичність

Для зручного завантаження речей, встановлення дитячого крісла або комфортного розміщення в автомобілі доступ до сидінь другого ряду став ще легшим завдяки відкриванню пасажирських дверей майже на 90 градусів.

Другий ряд сидінь розділений у пропорції 60:40. Крім того, автомобіль має центральний люк, завдяки якому легко транспортувати довгі предмети, наприклад лижі, не опускаючи жодної частини другого ряду сидінь. Другий ряд також можна посунути вперед, щоби збільшити багажний відсік і забезпечити легкий доступ до сидінь третього ряду в семимісній конфігурації.

Пасажири другого ряду користуються всіма зручностями завдяки спеціальним елементам керування системою обігріву/кондиціонування повітря, що забезпечує комфорт пасажирів, життєво важливий у сімейному автомобілі. Ключовим елементом гармонійної сімейної подорожі є стабільна подача енергії для живлення електронних пристроїв. Пасажири другого ряду можуть скористатися роз’ємами USB типу A та C. А батьки немовлят і малюків оцінять вбудовані в задні двері пасажирського салону протисонцеві шторки, якими легко керувати однією рукою.

Завдяки оптимальному використанню простору платформи Alliance CMF-C новий X-Trail може мати третій ряд пасажирських сидінь у багажнику. Окремі сидіння, які легко ховаються у підлогу, призначені для розміщення пасажирів зростом до 160 см, що робить X-Trail одним із найбільш просторих автомобілів у своєму сегменті. Завдяки оптимізації простору пасажири третього ряду можуть сховати ноги під другий ряд сидінь.

Коли два задні сидіння не використовуються, X-Trail опиняється серед лідерів сегмента за загальним об’ємом багажного відсіку – 585 літрів, на 20 літрів більше за попередника. Цей значний об’єм досягається завдяки найкращій у класі довжині, а також ширині між колісними арками. Збільшена корисна площа багажного відсіку полегшує завантаження багажу та зберігання дрібних предметів. Крім того, завдяки модульній конструкції двох полиць багажного відсіку можна отримати до 16 варіантів конфігурації для оптимального використання простору.

Якщо ваші руки зайняті, скористайтесь задньою кришкою багажного відсіку з електроприводом із функцією безконтактного відчинення. У п’ятимісній версії система полиць була вдосконалена: полиці отримали нову форму зі зносостійким килимовим покриттям з одного боку та покриттям із пластику, який легко миється, з іншого.

Платформа CMF-C

Як і його найближчий родич у європейській лінійці Nissan — новий Qashqai, новий X-Trail побудований на платформі Alliance CMF-C, яка представляє передову архітектуру конструкції та технологій в автомобілі.

З погляду конструкції, у кузові використовуються полегшені матеріали, а також передові технології штампування та зварювання для посилення міцності й водночас зменшення ваги. Кришка багажного відсіку X-Trail вперше виготовлена з композитного матеріалу.

Передні та задні двері, передні крила та капот тепер виготовлені з алюмінію.

Усе це створює вишуканий зовнішній вигляд, забезпечує комфорт їзди та керованість, що зазвичай зустрічаються в автомобілях вищого класу, гарантує виняткову безпеку в разі аварії, а також поліпшує загальні робочі характеристики автомобіля.

Нова конструкція підвіски та керма

Новий X-Trail незмінно пропонує неперевершені враження від водіння і має репутацію вишуканого та безпечного автомобіля. А втім, у ньому не знудишся, коли дорога стає звивистою.

Завдяки платформі CMF-C новий X-Trail має оновлені передні стійки Macpherson. Задня підвіска – це вдосконалена багатоважільна  конструкція.

Система підсилювача рульового управління була модернізована і тепер пропонує покращений відгук, найкраще відчуття в центральній частині діапазону рульового управління та зменшене тертя.

Можливості підключення з 35-дюймовою інформаційно-розважальною системою

Задля більшого комфорту та захопливого досвіду водіння новий X-Trail пропонує вдосконалену інформаційно-розважальну систему з широким набором підключених послуг, включно зі зручним підключенням смартфона, вбудованим Wi-Fi на сім пристроїв, а також спеціальним застосунком NissanConnect для взаємодії з автомобілем та моніторингу роботи його систем.

Великий 12,3-дюймовий дисплей NissanConnect із високою роздільною здатністю — це цифровий шлюз для навігації, розваг і налаштування систем автомобіля, сумісний як з Android Auto®, так і з Apple CarPlay® (також доступна підтримка бездротового Apple CarPlay®).

Новий 12,3-дюймовий мультиінформаційний TFT-дисплей із високою роздільною здатністю пропонує різні варіанти компонування для показу навігаційної та розважальної інформації, а також даних про дорожню ситуацію та роботу систем автомобіля. Керування дисплеєм здійснюється за допомогою нового сенсорного перемикача на кермі. Фон TFT-дисплею зовні нагадує традиційне гравійоване скло Kiriko на згадку про японське походження Nissan.

Інноваційний 10,8-дюймовий проєкційний дисплей (HUD) є найбільшим у сегменті. Ключова інформація з навігації, дані систем допомоги водієві та дорожня інформація виводяться на вітрове скло на рівні поля зору водія.

Функції Home-to-Car сумісні з пристроями Google Assistant і Amazon Alexa. Система підтримує широкий вибір команд. Зокрема, водій може задавати в навігаційній системі автомобіля пункт призначення за допомогою голосових команд через смартфон чи інший пристрій, що значно прискорює процес введення пункту призначення.

У мобільному застосунку NissanConnect доступні різні функції керування автомобілем, зокрема дистанційне керування звуковим сигналом і світлом фар, а також дистанційне блокування та розблокування дверей. Крім того, можна налаштувати інтелектуальні сповіщення щодо швидкості, часу та зони роботи автомобіля з можливістю сповіщення у разі перевищення встановлених параметрів. Перебуваючи в автомобілі, водій може активувати функцію голосового керування, щоб керувати різноманітними системами та обладнанням автомобіля за допомогою голосових команд, не відриваючи очей від дороги.

Якщо водій не користується навігацією зі смартфона, він може отримати доступ до застосунку 3D Maps & Live Traffic, який має розширені функції навігації: оновлення карт за допомогою бездротового зв’язку, отримання інформації про дорожню ситуацію в реальному часі, Google Street View та показу цін на пальне. У застосунку також доступна навігація «від дверей до дверей», включно з функцією My Car Finder.

Можливості підключення доступні для всіх пасажирів через USB-порти типу USB-A та USB-C спереду та ззаду консолі для заряджання пристроїв із роз’ємами USB.

Вдосконалена система допомоги водієві ProPILOT

У новому X-Trail встановлено систему допомоги водієві ProPILOT наступного покоління, що забезпечує більшу підтримку водієві у ширшому спектрі ситуацій. Ця система, відома як ProPILOT із Navi-link, розроблена задля зменшення втоми та напруги під час керування автомобілем, і є інтуїтивно зрозумілою у використанні.

Система ProPILOT із Navi-link дає змогу прискорювати й сповільнювати автомобіль у межах окремої смуги руху на шосе. Автомобіль може прискорюватися до заданої швидкості (крейсерський режим) і сповільнюватися до 0 км/год в умовах інтенсивного руху з частими зупинками. Система автоматично відновлює рух, якщо автомобіль стояв на місці менше ніж 3 секунди, а автомобіль попереду рушив з місця.

Оновлена система у новому Nissan X-Trail тепер здатна адаптувати швидкість автомобіля залежно від додаткових зовнішніх обставин. Наприклад, якщо автомобіль перетинає зону з обмеженням швидкості руху на шосе, система зчитує дорожні знаки та враховує дані навігаційної системи про обмеження швидкості, і на основі цієї інформації сповільнює X-Trail до потрібної швидкості, завдяки чому водій не мусить регулювати швидкість системи круїз-контролю вручну.
Крім того, система може використовувати дані навігаційної системи для регулювання швидкості у разі наближення до поворотів із меншим радіусом.

Система ProPILOT із Navi-link тепер також може обмінюватися даними з локаторами сліпих зон X-Trail і втручатися в коригування рульового керування, щоб запобігти виїзду зі смуги руху, якщо в сліпій зоні виявлено інший автомобіль.

Завдяки оновленій системі попередження про виявлення рухомих об’єктів (Moving Object Detection) новий X-Trail зможе застосувати гальма для зупинки, якщо перед ним буде виявлено рухомий об’єкт, а також у разі виявлення автомобіля, що рухається, чи нерухомої перешкоди під час руху заднім ходом.

Системи активної та пасивної безпеки

Додатковий захист гарантує система інтелектуального екстреного гальмування Nissan Intelligent Forward Emergency Braking із функцією передбачення. Завдяки вдосконаленій технології радіолокації спеціальні датчики зчитують дані про дорожню ситуацію перед автомобілем, який рухається попереду, щоб водій нового X-Trail мав змогу вчасно зреагувати, якщо автомобіль попереду раптово загальмує. Система застосує гальма, щоб зменшити ймовірність зіткнення.

Безпеку під час руху вночі гарантує передова технологія фар із тонким променем, форму якого можна адаптувати у разі виявлення автомобілів, що рухаються назустріч. У разі виявлення зустрічних автомобілів світлодіодні матричні фари повертаються під певним кутом, змінюючи напрямок променя, і ефективно освітлюють решту дороги, не засліплюючи водія автомобіля, що наближається.

Ще однією особливістю пакета систем безпеки в новому X-Trail є нова центральна подушка безпеки, яка розкривається між двома передніми сидіннями та запобігає зіткненню водія та переднього пасажира у разі бокового зіткнення. Центральна подушка безпеки доповнює подушки безпеки водія та переднього пасажира, а також бокові подушки та шторки безпеки, що входять до стандартної комплектації нового X-Trail.

«Новий X-Trail — це найвищий прояв інноваційних технологій Nissan. Від електрифікованої силової установки e-POWER, що створює незабутнє відчуття від керування електромобілем, з неперевершеною керованістю та надійністю нашої системи повного приводу e-4ORCE, і до передових систем допомоги водієві в усіх комплектаціях та універсального дизайну інтер’єру — новий X-Trail був створений з нуля, щоб задовольнити наших найвимогливіших клієнтів. Вже понад 20 років X-Trail є синонімом комфорту, зручності, безпечності й упевненості. Додайте сюди інтуїтивно зрозумілі технології та міцну конструкцію — і можна бути певним, що новий X-Trail повторить успіх попередніх поколінь», — зазначив Леон Дорсерс (Leon Dorssers), старший віцепрезидент з продажу та маркетингу Nissan у регіоні AMIEO.

Технічні характеристики нового Nissan X-Trail

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Ford скоротить три тисячі співробітників через перехід на електромобілі

У рекламі AXA Switzerland спалахнула Tesla: компанія вибачилася та змінила сценарій