in

Відремонтований електромобіль Renault ZOE згорів під час спроби зарядитися в Києві: всі подробиці інциденту

Електромобіль Renault Zoe загорівся під час зарядки на станції ТОКА.

Інцидент відбувся увечері у вівторок, 1 жовтня, на АЗС ОККО, що розташована в Києві, на проспекті Академіка Палладіна, 15.

Повідомлення про цей інцидент разом із фото виклав у Facebook керівник мережі зарядних станцій TOKA Стефан Благовісний.

Відомо, що власник електромобілю поставив його на зарядку в 18:47 і майже відразу відбулось коротке замикання і під капотом машини з’явився вогонь. Швидко спрацювала система, і був відключений процес зарядки. Вогонь не дійшов до акумулятора, але згорів інвертор.

Вогонь вдалось погасити самим співробітникам АЗС ОККО без сторонньої допомоги рятувальників.

“Вот почему не стоит покупать электромобили после вмешательства украинских “кулибиных”, – написав в себе на сторінці співвласник мережі зарядних станцій TOKA Станіслав Луцкович.

Як повідомили представники мережі TOKA, на місце виїхали спеціалісти, які перевірили зарядну станцію – на розетці та кабелі не було ніяких деформацій та підгорянь.

Пізніше в спільноті Electro Police було опубліковано відео наслідків пожежі.

#ELECTROPOLICERenault Zoe загорілась прямо на АЗК #ОККО в Києві під час зарядки. Спалахнув інвертор в електромобілі. Все швидко погасили. Аккумулятор не спалахнув, все швидко погасили співробітники АЗК. Зарядна станція #ТОКА не постраждала, як і кабель.

Опубліковано Yurii Sem Ko Вівторок, 1 жовтня 2019 р.

В результаті станція була перезапущена та протестована на аналогічному Renault Zoe. Тест показав що зарядка працює в штатному режимі.

Опубліковано Stephan Blagovisnuj Вівторок, 1 жовтня 2019 р.

“Ситуацію досить просто відтворити за показниками зарядки. О 18:47 клієнт запустив зарядну сесію. Однак сесії як такої не відбулося, був запит на старт від авто. В ту ж хвилину, о 18:47 вочевидь, відбулося коротке замикання, в той же момент спрацював апаратний захист станції і вона була автоматично відключена від мережі. Тобто станція працювала, як і належало. Вона й зараз працює в штатному режимі: була тричі протестована, доведено, що вона на 100% справна”, – прокоментував перебіг ситуації Микола Корж, технічний директор компанії ТОКА.

Проте в мережі з’явилося посилання на сайт з продажу автівок auto.ria.ua, де було придбано цей електромобіль. З тексту об’яви стало відомо, що електромобіль було пригнано з Німеччини з пробігом 100 000 км, але без батареї (!).

Тобто, акумулятори були встановлені вже в Україні. Припускаємо, що це було зроблено в кустарний спосіб. (Готові надати іншу інформацію, якщо це не так).

Також, судячи з коментарів (скоріш за все) власника згорілого електромобіля Renault ZOE, перед тим, як спробувати зарядити електромобіль на зарядці TOKA на OKKO, він спробував це зробити на іншій електрозаправці, проте й там зробити це не вдалося.

Власник та деякі коментатори бачать проблему у “конструктивному недоліку Renault” та хочуть отримати офіційну відповідь від французької компанії з цього приводу. Наприклад, Михайло Плужніков пише таке: “Рено буде це замовчувати, але то не має в них вийти.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Tesla Model S загорівся, коли заряжався на фірмовій станції Supercharger. Автомобіль спалахнув через пару хвилин після того, як почав заряджатися. Власник Model S підключив машину до зарядки, а сам пішов. Повернувшись до машини, він побачив, як вона горить.

По матеріалах: facebook.com/stefen.blagovisniy.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новий 680-сильний трактор від John Deere буде електричним та автономним

Від собак до дітей: в Mercedes показали оригінальні аксесуари до електричного кросовера EQC