Компанія Skoda приступила до обладнання своїх сервісних центрів накопичувачами енергії з відпрацьованих тягових батарей електромобілів Enyaq iV та гібридів Superb iV і Octavia RS iV. Незважаючи на те, що на конвеєр ці моделі стали нещодавно, у виробника вже накопичився запас акумуляторів від списаних тестових прототипів. Зібраний з них пілотний зразок випробували у Празі.
У розробці системи брала участь фірма IBG Сesko. Обсяг накопичувача – до 328 кВт•год електроенергії. Він може бути складений з 20 батарей гібридів номіналом 13 кВт•год або з 5 батарей від електромобілів номіналом 82 кВт•год. Гарантійний термін роботи – 8 років, що разом з використанням у автомобілі сладатиме 15 років.
«Вторинні» накопичувачі Skoda планує використовувати для забезпечення потреб дилерських центрів (освітлення, кондиціонування), а також для швидкісної зарядки приїжджаючих у центр електромобілів. Самі накопичувачі планують заряджати від «зелених» джерел енергії (вітряних та сонячних станцій).
Як стверджують у Skoda, дилери марки у Чехії, Німеччині, Нідерландах та Словаччині вже подали заявки на 160 комплексів. В цілому протягом декількох років компанія планує побудувати більше 4000 накопичувачів. Їх використання дозволить зменшити «вуглецевий слід» дилерських комплексів.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Audi придумали, куди дівати відпрацьовані батареї електромобілів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: