Китайський автовиробник Avatr розкрив результати тестів на аеродинаміку після звинувачень у брехні. Преміум-бренд Changan публічно показав, як седан з індексом “12” продувають в аеродинамічній трубі Китайського науково-дослідного автомобільного інституту.
Інтерес до коефіцієнта обтічності виник після того, як відомий блогер провів незалежні випробування електромобіля і звинуватив Avatr у обмані: на його думку, реальний рівень набагато гірше за заявлене значення 0,21.
Оглядач отримав Сх = 0,28: на рівні “бензинового автомобіля 20-річної давності”. Однак Avatr не погодився з такою оцінкою і наочно показав, що в оцінці аеродинамічної ефективності одного і того ж автомобіля немає дрібниць. Спочатку для випробувань взяли електромобіль з опціональними дисками зі зменшеним опором і камерами замість дзеркал: результат дорівнював 0,2175.
Потім такий самий Avatr 12 протестували зі спортивними дисками, і результат виявився 0,2326. Далі взяли седан із традиційними дзеркалами заднього виду, спортивними колесами та збільшеним рівнем пневмопідвіски: Сх виріс до 0,2508. Нарешті, під час продування відкрили активні грати переднього повітрозабірника, і результат погіршився до 0,2741. За оцінками Avatr, виграш кожної 0,01 коефіцієнта аеродинамічного опору дає збільшення в запасі ходу 3-5%.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобілі Avatr зловили на обмані щодо аеродинаміки машин.