in

Від інженера “Формули-1”: представлено електричний човен на підводних крилах

Spirit Yachts і BAR Technologies представили спільну розробку – розкішний електричний човен на підводних крилах. Інноваційне судно має запас ходу у 100 морських миль.

Човен зі складною назвою SpiritBARTech35EF був розроблений компанією Spirit Yachts та інженерною фірмою BAR Technologies з використанням повністю електричної силової установки від Equipmake. Британська фірма під керівництвом колишнього інженера “Формули-1” Яна Фоула пропонує рішення з електрифікації для автомобільної, аерокосмічної, морської, гірничодобувної промисловості.

Силова установка Equipmake складається з легкого електродвигуна HPM-400 потужністю 107 к.с. із вбудованою коробкою передач, інвертора HPI-450 IGBT і акумуляторної батареї ємністю 120 кВт*год. Завдяки армованому карбоном корпусу, а також суміші титану та холодноформованої деревини, яка використовується в його конструкції, вага судна не перевищує 1 тонну.

Крім того, три висувні підводні крила мінімізують опір, дозволяючи розвивати максимальну швидкість у 52 км/год. Цікаво, що заявлений запас ходу у 100 морських миль доступний з середньою швидкістю у 41 км/год.

За даними агентства Skyquestt, ринок електричних суден, який у 2022 році становив 5,64 млрд доларів, до 2030 року збільшиться до 16,6 млрд доларів, що демонструє великий потенціал для нових гравців ринку. Після свого першого проекту Equipmake і BAR Technologies заявили, що вивчають подальші можливості для співпраці.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Данії побудували 1280-сильний електричний човен.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Toyota та Lexus збільшили продажі “розеточних” автомобілів на 27%: статистика II кварталу 2023 року

Лише універсал та до 120 км на електротязі: що відомо про новий Volkswagen Passat