Хетчбек Fiat Grande Panda дебютував ще минулого літа і ознаменував собою повернення бренду до європейського B-класу. Машина побудована на платформі Smart Car Platform (розвиток французької архітектури CMP).
Це типовий представник сучасного європейського B-класу, але з кросоверними нотками. Довжина хетчбека – 3999 мм, ширина – 1763 мм, висота – 1586 мм. Штатно встановлені 16-дюймові колеса, базова версія Pop має прості галогенові фари, але в інших варіантах – світлодіодна оптика з великими пікселями.
Розробники підкреслюють широке застосування вторинної сировини: на кожну Панду йде 140 картонних упаковок з-під пляшок. А для декору передньої панелі використано матеріал Bambox з волокнами бамбука. Особливість початкової комплектації – відкрита ніша замість бардачка і повна відсутність аудіосистеми: замість екрана на передній панелі встановлено кріплення для смартфона. Медіасистема з екраном на 10,25 дюйма та клімат-контроль – опції.
Fiat Grande Panda запропонований у гібридній та електричній версіях. Гібрид оснащений бензиновою турботрійкою на 1,2 літра та 48-вольтовим електромотором потужністю 28 к.с., який вбудований у шестиступінчастий преселективний “робот”. Сукупна віддача системи – 100 к.с. та 205 Нм. Тягова батарея на 0,9 кВт*год дозволяє в суто електричному режимі їхати тільки зі швидкістю до 30 км/год.
Електромобіль має 400-вольтову електросистему та мотор на 113 к.с. та 122 Нм. Повного заряду літій-залізо-фосфатної тягової батареї ємністю 44 кВт*год має вистачити на 320 км за циклом WLTP. Цікаво, що електрична Grande Panda виявилася повільнішою за гібридну: розгін до “сотні” займає 11 с проти 10 с, а максимальна швидкість — 132 км/год замість 160 км/год. А ще у електромобіля трохи місткіший багажник: 361 л проти 353 л у гібрида.
Цікава особливість машини – це вбудований кабель для заряджання змінним струмом. Кабель довжиною 4,5 м захований під лючком у передній частині авто, зарядний пристрій підтримує потужність до 7 кВт. Але є і звичний роз’єм CCS2 у задньому лівому крилі: потужність – 11 кВт від розетки змінного струму та 100 кВт від терміналу постійного струму.
Хетчбеки Fiat Grade Panda вже доступні для замовлення в країнах Європи. На ринку Італії гібрид коштує від 18 900 євро, а за електромобіль просять від 24 900 євро.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, класичний Fiat 500 Spiaggina перевели на електротягу.