in

Від $21 000 та з зефірками у салоні: електричний кросовер Geely Galaxy E5 показали офіційно

Китайський автовиробник представив новий електричний кросовер під назвою Geely Galaxy E5. Знаючи логіку індексів автовиробника, розшифрувати її доволі просто. Так, літера E вказує на електромобіль, а непарна цифра – на кросовер.

У салоні Geely Galaxy E5 має звичну архітектуру інтер’єру з масивним центральним тунелем, малим екраном приладів та величезним екраном медіасистеми. Бортова електроніка нового електромобіля працює під управлінням операційної системи Flyme OS, відомої за телефонами Meizu.

Передні крісла у компанії назвали називаються marshmallow, тобто “зефірки”: вони мають підігрів, вентиляцію, масаж та електрорегулювання. Аудіосистема Wanos з об’ємним звучанням має 16 динаміків, причому два динаміки встановлені у підголівниках передніх сидінь.

Кросовер від Geely побудований на платформі GEA (Geely Electric Architecture), яка є різновидом вже знайомої архітектури SEA. Місткість тягового акумулятора, запас ходу та потужність зарядки поки не розголошуються. Відомо лише, що кросовер спорядженою масою 1630 кг оснащений одним електродвигуном потужністю 217 к.с. Максимальна швидкість – 175 км/год. Згодом очікуються інші модифікації.

На китайському ринку Geely Galaxy E5 з’явиться у другій половині року, передбачуваний діапазон цін – від 21 до 28 тисяч доларів. Крім того, на Galaxy E5 покладено почесне завдання стати першою експортною моделлю у сімействі. Для цього навіть одночасно готуються та випробовуються версії з лівим та правим розташуванням керма.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, суббренд BYD представив розкішний електричний седан.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Вдвічі потужніший за боліди: електромобіль Porsche Taycan Turbo GT став Safety Car на “Формула E”

Коли варто реставрувати турбіну