Kia повернула на ринок електричний сіті-кар Ray EV, який у 2011 році започаткував «нову еру в корейському автомобілебудуванні». Це був перший повністю електричний автомобіль Kia та Південної Кореї. Але на конвеєрі він довго не затримався. Через відсутність зарядної інфраструктури та обмежений запасу ходу (139 км) у 2018 році Ray EV зняли з виробництва.
Нову версію моделі, схоже, чекає на комерційний успіх. Трохи менш ніж за місяць відроджений Ray EV зібрав у Південній Кореї понад 6000 попередніх замовлень, перевищивши план 2023 року на 50%. Частково запорукою такого успіху став низький цінник: 20 400 доларів за одномісну версію, 20 500 – за двомысну та 20 700 доларів за чотиримісну.
За ці гроші Kia пропонує мінікар з одним електродвигуном потужністю 86 к.с. та літій-залізо-фосфатною батареєю на 64,3 кВт•год. Максимальний крутний момент агрегату – 147 Нм. У міському режимі запас ходу Ray EV складає 233 км. Від швидкісного зарядного терміналу потужністю 150 кВт батарея мінікару поповнюється від 10 до 80% ємності близько 40 хвилин.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/kia-ray-ev-pre-orders-3-1024x512.jpeg)
Із «фішок» новинки можна відзначити спеціальний «службовий режим», що дозволяє використовувати кондиціонер, аудіосистему та інші електричні пристрої під час тривалої стоянки. Наприклад, під час відпочинку на природі. З тією ж метою, склавши сидіння в салоні, можна організувати простір просто неба.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/kia-ray-ev-1024x512.webp)
Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen згортає виробництво електромобілів у Дрездені.
За матеріалами: Electrek
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: