Стало відомо, що Xiaomi SU7 Ultra отримає тягову батарею ємністю 93,7 кВт*год. Вона дозволить йому проїжджати до 630 кілометрів. Як і очікувалося, такий SU7 обійдеться недешево – ціни на новинку починаються від 111 000 доларів. Замовлення на новинку вже відкриті.
У документації зазначено чотири параметри запасу ходу – 520, 555, 600 та 630 кілометрів. При цьому батарея у всіх випадках однакова, як і маса автомобіля – 2360 кілограмів. Можливо, запас ходу варіюється в залежності від шин електромобіля.
Найшвидша “чотирьохдверка” Нюрбургрингу приводиться у рух трьома електродвигунами сімейства HyperEngine з “паливними” назвами – одним V6 та двома V8. Кожна “вісімка” розвиває 578 кінських сил і 635 Нм крутного моменту, а “шістка” – 374 сили та 500 Нм. Загальна віддача сягає 1548 сил.
Така потужність дозволяє седану розганятися з місця до першої сотні всього за 1,98 секунди, а до другої – за 5,86. Максимальна швидкість дорівнює 350 кілометрів на годину.
І екстер’єр, і салон виконані у жовто-чорній схемі. Усередині встановлений екран мультимедійної системи, що працює на чіпі Qualcomm Snapdragon 8295 з “рідною” операційною системою Xiaomi – HyperOS. Також у седана є імітатор звуку ДВС та інтелектуальна система керування Xiaomi Pilot з чіпами Nvidia Orin X з обчислювальною потужністю 508 TOPS. Продаж екстремальної версії SU7 стартує в березні наступного року.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні вперше виставили на продаж електромобіль Xiaomi SU7.