Компанія CATL презентувала літієвих акумулятори нового покоління. Зазначається, що нова розробка може подвоїти термін служби батарей електромобілів. Прототип, створений інженерами компанії, витримав 483 повних циклів зарядки, що стало результатом перегляду стратегії складу електроліту та глибокої аналітики його руйнування.
Головне досягнення – енергоємність понад 500 Вт*ч/кг, що на 33% вище, ніж у твердотільних батарей, що розробляються Stellantis і Factorial (375 Вт*ч/кг). CATL зазначає, що літієві металеві акумулятори мають величезний потенціал для далекобійних електромобілів і навіть авіації, але раніше їх використання обмежувалося через низький ресурс.
Ключ до успіху – відстеження шляхів деградації електроліту. Дослідження показали, що основною причиною виходу з ладу осередків є руйнування солі LiFSI – на момент відмови батареї втрачається до 71% речовини. CATL запропонувала нову формулу з низькомолекулярним розріджувачем, що збільшив концентрацію солі, що покращив іонну провідність і знизив в’язкість – при збереженні маси електроліту.
Ці зміни вдвічі збільшили термін служби батареї, а сам прорив CATL називає “зміною парадигми” у розробці довговічних та енергоефективних акумуляторів. На жаль, поки не зрозуміло, коли нові батареї CATL стануть серійними.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, CATL представив інноваційну батарею для електромобілів із надшвидкою зарядкою.