in

Вантажівка на паливних елементах: Volvo розпочали випробування водневого самоскида

Вантажівка на паливних елементах: Volvo розпочали випробування водневого самоскида

Компанія Volvo Construction Equipment (Volvo CE) розпочала випробування шарнірного самоскида на паливних елементах. 

Прототип шестиколісного Volvo HX04 був розроблений в рамках шведського дослідницького проекту й наразі проходить тестування.

Надпотужний автомобіль на водневих паливних елементах є результатом дослідницького проекту, фінансованого кількома органами влади Швеції в період з 2018 по 2022 рік. Серед учасників проекту Volvo CE, RISE Research Institutes of Sweden, які надали свої знання в галузі розробки силових агрегатів і безпеки, і PowerCell Sweden.

PowerCell надає паливні елементи для ряду морських та наземних застосувань у секторах, які важко декарбонізувати. У 2019 році німецький постачальник автомобілів Bosch оголосив про вихід на серійне виробництво паливних елементів, для чого вони почали співпрацювати з шведським виробником PowerCell Sweden для подальшого розвитку та виробництва штабелів.

Незважаючи на те, що Volvo CE вже пропонує ряд моделей з акумуляторними електричними батареями, компанія вважає, що дослідження кількох технологій і співпраця з компаніями та інститутами є найкращим способом декарбонізації будівельної галузі. 

«Як винахідник першого в світі шарнірного самоскида понад 55 років тому, ми раді та пишаємося тим, що знову впроваджуємо зміни за допомогою цієї концепції самоскида на паливних елементах, – зазначила Кароліна Дієз Феррер, керівник відділу передових інженерних програм Volvo CE. – Незважаючи на те, що це ранній прототип, ця інновація надасть цінне уявлення про можливості водню».

В той же чай Річард Берклінг, генеральний директор PowerCell Sweden AB, додав: 

«Якщо ми хочемо керувати переходом, нам потрібно буде багато рішень. Для важких транспортних засобів воднево-електричні силові агрегати мають головну перевагу, що забезпечує електрифікацію з мінімальним впливом на експлуатаційні процеси замовника. Час їзди, запас ходу, вантажопідйомність, доступність і час заправки по суті такі ж, як і у транспортних засобів з дизельним двигуном».

Як раніше повідомляв Autogeek, у Польщі з’явився свій водневий автобус NesoBus.

За матеріалами: electrive.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Вантажівка на паливних елементах: Volvo розпочали випробування водневого самоскида
Мета досяжна: Volkswagen та Mercedes-Benz підтримали повну заборону ДВЗ у ЄС до 2035 року

Мета досяжна: Volkswagen та Mercedes-Benz підтримали повну заборону ДВЗ у ЄС до 2035 року

Автопілот Tesla потрапляє у ДТП частіше за інші марки автомобілів: дослідники пояснили причину

Автопілот Tesla потрапляє у ДТП частіше за інші марки автомобілів: дослідники пояснили причину