in

В Porsche відзвітували про вчасний старт виробництва електромобіля Taycan

Після будівництва, яке тривало менше ніж 48 місяців, Porsche відкриває новий об’єкт для виробництва електричних спорткарів у районі Цуффенхаузен.

«Новий завод є відображенням традицій бренду та знаменує початок нової ери для бренду Porsche», – каже член виконавчої ради з виробництва і логістики компанії Porsche AG Альбрехт Реймолд. – «Було прийнято зважене рішення збудувати виробництво Porsche Taycan саме у районі Цуффенхаузен, де знаходяться серце і душа бренду».

Серійне виробництво автомобілів почнеться, як і заплановано, 9 вересня 2019 року. Збірка автомобілів проходитиме на «заводі майбутнього», де використовуватиметься технологія виробництва 4.0. Це новий рівень виробництва із мінімальним впливом на навколишнє середовище: виробництво автомобілів Porsche Taycan з силовою установкою, яка не створюватиме викидів в атмосферу, розташоване в районі Цуффенхаузен, працюватиме без викидів CO2.

Окрім використання електроенергії, що отримуватиметься від поновлювальних джерел, а також біогазу для виробництва тепла, нові будівлі спроєктовані таким чином, щоб бути максимально енергоефективними. Іншими енергоефективними прикладами також можуть стати електричні вантажівки, використання відпрацьованого тепла в лакофарбовому цеху, озеленення дахів і комплексний підхід до пошуку інших потенційних способів економії ресурсів.

Проєкт будівництва включав декілька окремих підпроєктів, кожен з яких мав значні масштаби. В результаті з’явилися кузовний цех, лакофарбовий цех, цех виробництва електричних двигунів і компонентів, цех збірки автомобілів та лінії зв’язку між ними.

У процесі будування нових виробничих ліній було використано 35 000 тонн заліза – цього б вистачило для виробництва 140 000 кузовів Porsche 991 Coupé. Загальна площа заводу становить 170 000 квадратних метрів.

Будівництво було розпочато у 2015 році

Позитивні відгуки, отриманні після представлення концепту автомобіля Mission E на автосалоні у вересні 2015 року, стали початком найбільшого будівельного проєкту з моменту заснування заводу в районі Цуффенхаузен.

Того ж року була проведена церемонія закладки першого каменю нового кузовного цеху, в якому скоро будуть створені потужні, але легкі кузови для автомобілів Taycan і поточного восьмого покоління Porsche 911. У травні 2016 року старі будівлі були перетворені на нові будівлі лакофарбового цеху і багатоповерхового цеху збірки.

«Місто Штутгарт мало декілька вимог щодо екологічності будівництва», – каже Голова центрального управління з будівництва, екологічного та енергетичного менеджменту Porsche Юрген Кінг, – «Але компанія Porsche пішла далі. Наприклад, ми переробляли матеріали, отриманні після знесення старих будівель, і повторно використовували їх у будівництві нових».

Новий завод всередині заводу 

«Ми збудували завод всередині заводу, що знаходиться на території міста та неподалік від наших сусідів, у найбільш обмеженому просторі, за найкоротший час та не перериваючи роботу вже існуючого виробництва спорткарів, що працює на повну потужність. Будівництво нового заводу було завершено за планом, без жодних істотних затримок», – стверджує Альбрехт Реймолд. – «Такий успіх став можливим лише завдяки ретельному плануванню та злагодженій роботі команди».

Команда складалася зі 130 компаній та постачальників. Одним із найскладніших завдань була координація руху на будівельному майданчику, яка б не заважала щоденній роботі заводу.

«Тісний діалог з нашими сусідами був дуже важливим», – згадує Реймолд. – «Ми тримали їх в курсі щодо прогресу робіт протягом реалізації всього проєкту».

Ось деякі цифри: було виписано 10 000 перепусток до будівельного майданчика, де знаходилось 530 контейнерів, було встановлено три кілометри огорожі, прокладено 35 кілометрів електричних кабелів, 1000 кілометрів освітлення, протягнутого через весь майданчик. Усередині заводу було побудовано чотири кілометри нових доріг.

Нагадаємо, раніше Ілон Маск покепкував з назви Porsche Taycan.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Доступний електромобіль Renault за $10 000 продаватимуть в Європі: в компанії назвали умови

Очі для безпілотників: дивне дослідження Jaguar Land Rover виміряє довіру людей до машин