in

В Panasonic визначились із конкурентною перевагою: компанія робить ставку на безпеку акумуляторів

Японський виробник тягових акумуляторів заявив про не бажання конкурувати з CATL та LG Chem.

До 2018 року Panasonic тримала пальму першості на терені виробництва тягових батарей, після чого її посунили на третє місце головні суперники – CATL та LG Chem.

Минуло кілька років й японці вирішили поглянути на ситуацію під іншим кутом. Вони заявили, що не мають наміру конкурувати з іншими виробниками акумуляторів щодо вартості батарей, їх основний козир – якість та безпека продукції.

За підсумками нинішнього фіскального року, який закінчиться в березні, Panasonic розраховує показати прибуток в сегменті виробництва акумуляторів. До цього три перші квартали японці завершили збитками у 7,4 млрд ієн. Раніше ця цифра була куди гіршою – 29,2 млрд ієн.

Головною причиною збільшення розриву стало нарощування виробництва електромобілів Tesla, а також скорочення витрат на придбання матеріалів.

Ще один нюанс – мінімізація виробничого браку. Саме останнє й сприяло формуванню сприятливого прогнозу на рік.

Варто відзначити, що Panasonic не єдиний постачальник акумуляторних батарей для Tesla. За це місце зараз борються CATL та LG Chem. Обидві мають намір розширити співпрацю з американською компанією Ілона Маска за межами США.

Зараз Panasonic контролює лише 18% ринку, але при цьому не збирається ставати стороною конфлікт та вплутуватися у цінові війни. Замість цього японська корпорація зробить ставку на якість та безпеку профільної продукції.

Як раніше повідомляв Autogeek, SK Innovation планує обійти Panasonic в «акумуляторній гонці».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новий масштабний відклик: Tesla направляє на сервіс 135 тисяч електромобілів через екран мультимедіа

В Scania визнали безперспективність водневих вантажівок і зосередяться на електротязі