Японський виробник тягових акумуляторів заявив про не бажання конкурувати з CATL та LG Chem.
До 2018 року Panasonic тримала пальму першості на терені виробництва тягових батарей, після чого її посунили на третє місце головні суперники – CATL та LG Chem.
Минуло кілька років й японці вирішили поглянути на ситуацію під іншим кутом. Вони заявили, що не мають наміру конкурувати з іншими виробниками акумуляторів щодо вартості батарей, їх основний козир – якість та безпека продукції.
За підсумками нинішнього фіскального року, який закінчиться в березні, Panasonic розраховує показати прибуток в сегменті виробництва акумуляторів. До цього три перші квартали японці завершили збитками у 7,4 млрд ієн. Раніше ця цифра була куди гіршою – 29,2 млрд ієн.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2021/02/qyn_m3vl50cuyseygpssk1i0ccc.jpeg)
Головною причиною збільшення розриву стало нарощування виробництва електромобілів Tesla, а також скорочення витрат на придбання матеріалів.
Ще один нюанс – мінімізація виробничого браку. Саме останнє й сприяло формуванню сприятливого прогнозу на рік.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2021/02/tesla-panasonic-battery-cells_large-1024x479.jpg)
Варто відзначити, що Panasonic не єдиний постачальник акумуляторних батарей для Tesla. За це місце зараз борються CATL та LG Chem. Обидві мають намір розширити співпрацю з американською компанією Ілона Маска за межами США.
Зараз Panasonic контролює лише 18% ринку, але при цьому не збирається ставати стороною конфлікт та вплутуватися у цінові війни. Замість цього японська корпорація зробить ставку на якість та безпеку профільної продукції.
Як раніше повідомляв Autogeek, SK Innovation планує обійти Panasonic в «акумуляторній гонці».
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: