in ,

В Китаї дебютував електричний позашляховик XPeng G6 з запасом ходу 750 км і 10-хвилинною зарядкою

Як і обіцяли, XPeng Motors випустили свою п’яту модель електромобіля – “надрозумний позашляховик-купе” під назвою G6. G6 став першою серійною моделлю XPeng, яка працює на платформі наступного покоління SEPA 2.0.

Варто визнати, китайський автовиробник непогано еволюціонував протягом свого відносно короткого життя в сегменті. Лінійка електромобілів XPeng фактично почалася з позашляховика під назвою XPeng G3 у 2018 році, а роком пізніше з’явився седан XPeng P7.

Далі був P5, який зʼявився у Європі разом із P7 в рамках експансії XPeng на нові ринки. Після дебюту наступної моделі XPeng – ще одного позашляховика під назвою XPeng G9 – оригінальний P7 оновився до P7i.

З появою позашляховика-купе XPeng G6, зʼявилася і нова модульна архітектура XPeng SEPA 2.0, яка також дебютувала на цьому тижні. XPeng Motors заявляє, що SEPA 2.0 дозволить її майбутнім моделям забезпечувати новітнє розумне водіння, інтелектуальну кабіну, надшвидку зарядку та чудову продуктивність.

Як кажуть в компанії XPeng Motors, новий G6 не лише представляє наступну главу інновацій у сфері електромобілів на основі архітектури SEPA 2.0, але й має кілька перших впроваджених технологій для автовиробника та навіть галузі в цілому.ʼ

Команда заявляє, що новий позашляховик-купе є єдиним у Китаї серійним електромобілем із литим під тиском передньою і задньою частинами алюмінієвого кузова, включаючи технологію інтегрованого кузова (CIB), яка оптимізує дизайн салону з додатковим вертикальним простором і підвищеною безпекою батареї.

Команда дизайнерів прагнула створити “автомобіль мрії для молодшого покоління”, поєднавши вражаючий зовнішній дизайн із “технічною естетикою” з великою кількістю внутрішнього простору та зручностей. Ось що каже голова компанії та генеральний директор Хе Сяопен:

XPeng G6 народжений інтелектуальним, створеним завдяки технологічній винахідливості та невпинним інноваціям XPENG, щоб постійно встановлювати нові галузеві стандарти в епоху інтелектуалізації. Ми прагнемо переосмислити досвід мобільності великої кількості клієнтів за допомогою оптимізованих конфігурацій, продуктивності, уніфікованого захоплюючого продукту та ефективних розробок.

800-вольтова батарея позашляховика-купе може забезпечити до 755 км запасу ходу – це на 71 км більше порівняно з далекобійними моделями на попередній платформі XPeng.

Автовиробник також розповів, що G6 зможе накопичити 300 км запасу ходу всього за 10 хвилин на швидких зарядних пристроях постійного струму, зокрема на нагнітачах XPeng S4 у Китаї.

XPeng Motors каже, що G6 буде продаватися спочатку в Китаї, і його назва моделі призначена лише для цього ринку. Можливо, Pontiac не подаватиме до суду, адже у них є модель з таким індексом. Але ж і GM присутній в Китаї – то ж хто знає, як воно там буде.

Тим не менш, цікаво, що позашляховик-купе був розроблений відповідно до найвищих стандартів безпеки на двох інших ринках за межами Китаю – Європі та Північній Америці.

Європа має сенс, оскільки автовиробник уже продає електромобілі в кількох країнах, але XPeng ніколи не мав наміру вийти на ринок США. Ймовірно, це все ще так, але все ж цікаво, що він не згадує про сертифікати безпеки на ринку, на якому він ніколи не був.

Що стосується інших деталей, як-от те, якими будуть комплектації G6 і яких цін можуть очікувати китайські споживачі, то їх обіцяють оприлюднити пізніше.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новий спільний електромобіль Mercedes-Benz та BYD отримав більше 5000 замовлень за 6 годин

В Берліні презентували електричний кросовер Cupra Tavascan: всі деталі