in

У Європі стартують продажі електричного позашляховика XPeng G9 з найшвидшою зарядкою у світі: комплектації і ціни

Китайський виробник електромобілів XPeng Motors офіційно представив у Європі дві нові моделі – довгоочікуваний позашляховик G9 та оптимізований седан P7 із доданим запасом ходу та швидшою зарядкою.

Обидві моделі XPeng EV представлені на виставці eCar Expo в Стокгольмі, а поставки в чотири країни Європи розпочнуться пізніше цього року.

XPeng Motors – це виробник електромобілів, заснований ще в 2014 році зі штаб-квартирою в Гуанчжоу, Китай. У 2018 році XPeng випустив позашляховик G3, а потім седан P7 у 2019 році. Далі з’явився P5, який разом із P7 продавали у Нідерландах – одному з кількох ринків Європи, де автовиробник встиг почати роздрібну торгівлю ще до старту офіційних продажів по країні.

XPeng P5, на жаль, так і не був офіційно представлений у Європі через проблеми з графіком експорту, але компанія швидко зосередилася експорті електромобіля G9 SUV. G9 офіційно представлений у Китаї у вересні минулого року, виробники оголосили його “електромобілем із найшвидшою зарядкою у світі”.

І хоча позашляховик перевершував сподівання від зарядки, проблемою стала система формування комплектацій, що дуже збентежило споживачів в Азії. Щоб уникнути плутанини, XPeng швидко відреагував та пофіксив комплектації електричного позашляховика G9, перш ніж почалися поставки в Китаї та продажі в Європі.

Протягом наступних кількох місяців XPeng працює над впровадженням чотирьох нових центрів обслуговування та доставки, які обслуговуватимуть клієнтів у Європі.

Відповідно до релізу XPeng Motors, новий G9 і оновлений P7 тепер доступні для замовлення в Норвегії, Данії, Нідерландах і Швеції.

Комплектації і ціни на електромобілі XPeng G9 та XPeng P7

XPENG G9 оснащений новою системою трансмісії з платформою з карбіду кремнію (SiC) напругою 800 В для надшвидкої зарядки до 300 кВт, що дозволяє водіям збільшити запас ходу до 100 км всього за п’ять хвилин.

Це дає змогу зарядити акумулятор ємністю 98 кВт/год з 10% до 80% всього за 20 хвилин. G9 може проїхати до 570 км WLTP на одному заряді (RWD Long Range), винятково через розмір акумулятора. G9 можна оснастити електричним буксирним пристроєм, який розрахований на буксирування до 1500 кг, щоб відповідати європейському способу життя.

Новий P7 оптимізовано з максимальною потужністю зарядки до 175 кВт, забезпечуючи швидку зарядку від 10% до 80% лише за 29 хвилин. Запас ходу P7 був покращений, пропонуючи до 576 км WLTP на одному заряді (RWD Long Range). Для ще більшого комфорту та зручності представлені двері багажника з електроприводом і двері з плавним зачиненням, а також тепловий насос і кермо з підігрівом для більш спокійного зимового водіння в холодних регіонах Європи.

XPENG G9 і P7 розроблені відповідно до п’ятизіркових стандартів безпеки E-NCAP і суворої сертифікації автомобілів ЄС WVTA.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

64 км на електриці: оновлений плагін-гібрид Range Rover Velar презентували у TikTok

Не тільки електромобілі: який транспорт на електротязі зʼявився в Україні протягом 10 років