in ,

В Індії випустили власну версію електромобіля MG ZS EV: в чому відмінності від китайської

Компанія MG Motor India представила новий кросовер з автопілотом другого рівня та «розумним» персональним асистентом.

Свій перший електромобіль зі штучним інтелектом індійська компанія назвала Astor, запозичивши акронім у розвідувальної системи ASTOR (Airborne Stand-Off Radar), яку до недавнього часу встановлювали на літак Raytheon Sentinel Королівських ВПС Великої Британії.

Як повідомило видання Autocar India, на рідному ринку продажі кросовера з псевдоавтопілотом MG Pilot другого рівня автономності та «персональним помічником зі штучним інтелектом» почнуться у вересні. Очікуваний цінник – від 1 000 000 до 1 600 000 рупій ($13 440 – $21500).

За неофіційною інформацією, цифровий асистент розроблений японською компанією NTT Data, а оболонка створена американською фірмою Star Design. Інтерактивний робот підключається через i-Smart Hub, розмовляє, «висловлює емоції» та видає довідкову інформацію «через Вікіпедію».

На думку індійських журналістів, Astor – це передньопривідна версія MG ZS, який на ринку Китаю пропонують з 1,5-літровим «атмосферником» (120 к.с., 150 Нм) та 1,3-літровою «турбочетвіркою» (163 к.с., 230 Нм). В пару безнаддувному двигуну передбачені п’ятиступінчаста «механіка» або варіатор, турбованному – шестидіапазонний «автомат». Ті ж агрегати очікуються й «під капотом» Astor.

Зовні від китайського MG ZS новий індійський кросовер відрізняється радіаторною решіткою Bold Celestial Grille, радіальний візерунок якої виконаний «з вольфрамової сталі» з тривимірним ефектом для кожної секції.

MG ZS

На ринку MG Astor доведеться конкурувати Hyundai Creta, Kia Seltos, Nissan Kids та Renault Duster.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Китаї показали крутий електричний родстер MG Cyberster.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

В електромобіля Hyundai Ioniq 5 з’явилася преміальна версія під брендом Genesis

Напівпровідникова криза дісталася Японії: Toyota скорочує виробництво на 40%